שנים לאחר שתצוגות האופנה האייקוניות של ויקטוריה סיקרט הופסקו בעקבות הביקורות הרבות, חברת ההלבשה התחתונה חושפת פרטים נוספים על חזרתה של התצוגה האייקונית - שתתקיים בגרסה חדשה.

לפי הדיווחים ברשתות, התצוגה לא תהיה כמו תצוגת האופנה הישנה, אלא תהיה חלק מסרט דוקומנטרי ארוך שזכה לשם "סיבוב ההופעות העולמי של ויקטוריה'ס סיקרט ("Victoria's Secret World Tour"). "הגרסה החדשה של תצוגת האופנה", כפי שתואר על ידי סמנכ"ל הכספים טימותי ג'ונסון בשיחת רווחים לשנת 2022, תוצג לראשונה ב-Prime Video ב-26 בספטמבר, כחלק משיתוף הפעולה בין חברת הביגוד לאמזון.

המותג שפך קצת יותר אור על המצגת הקולנועית, שתכלול צילומים מאחורי הקלעים וזרקור על ארבע קולקציות מעוררות השראה מבוגוטה, לאגוס, לונדון וטוקיו, שיהיו זמינות לקנייה עם עת עליית הסרט באתר הרשמי של ויקטוריה סיקרט וב-VS Storefront של אמזון. הסרט יעלה ל-Prime Video ויכלול צילומים של דוגמניות העל לצד ידוענים ואורחים מוזיקליים.

בין הדוגמניות שנוכל לצפות להן בסרט יהיו כמובן ה-VS Collective , רשימה הכוללת את היילי ביבר, בלה חדיד, אדוט אקש, פריאנקה צ'ופרה, מייגן רפינואה, ולנטינה סמפאיו, פאלומה אלסר ונעמי אוסקה. הקבוצה, כזכור, הוקמה כדי להוביל את ענקית ההלבשה התחתונה לעתיד מכיל ומעצים יותר. הן יראו כמובן לצד דוגמניות העל המוכרות והוותיקות במותג.

כזכור, תצוגת האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט בוטלה ב-2018 בעיקר בגלל התגובות עימן התמודדה החברה על חוסר הגיוון על המסלול. לאחר מכן, בסרט "הסוד של ויקטוריה: מלאכים ושדים", ששודר ב-Hulu, נחשף כי מאחורי הקלעים דוגמניות הוטרדו או הותקפו מינית לכאורה. לאחר ביטול המופע והתפטרותו של סמנכ"ל השיווק הראשי לשעבר, אד ראזק, ומנכ"ל L Brands לשעבר, לס וקסנר, החברה עשתה מאמץ למיתוגה מחדש.