המשפיענית ג׳ורג׳ינה רודריגס, לא אחרת מבת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו ואם ילדיו, לא זרה לתגובות קשות וביקורות רעות ברשתות החברתיות. אך בתקופה האחרונה, היא מקבלת אותן יותר מתמיד. נראה כי לא משנה מה תעשה ג'ורג'ינה, משתמשים בשם בדוי יהיו חזקים מאחורי המקלדת, ויוציאו עליה את זעמם, קנאתם וארס רעיל במיוחד.

במהלך השבוע האחרון, מיד לאחר מותה של ג׳יין בירקין, רודריגס העלתה פוסט בו היא מצולמת עם כמה תיקי יוקרה שהחליטה להגריל בין העוקבים שלה ברשתות, ביניהם גם דגם הבירקין האייקוני של הרמס. לצד מי שהתלהבו להשתתף בהגרלה, היו לא מעט תגובות שליליות, שהאשימו את הסלבריטאית בכך שהיא ״מנצלת״ את תזמון מותה של ג׳יין בירקין כדי לקדם את הפופולריות שלה.

הפוסט כבר ירד מחשבונה, בין אם משום שההגרלה הסתיימה או בעקבות התגובות, אך הביקורות לא נפסקו. בפוסט נוסף שהעלתה מחופשה משפחתית בפורטוגל, ג׳ורג׳ינה לבשה ביקיני ירוק עם חלק עליון מנצנץ, ולצד תגובות חיוביות ומפרגנות, נראו גם תגובות כגון: ״אני לא מבין למה האישה הזאת תמיד עירומה"; ״היא חיה באחת הארצות הכי מוסלמיות בעולם, ערב הסעודית, אבל התרבות של המדינה לא הפכה אותה למתורבתת״.

בפוסט אחר, ג׳ורג׳ינה צולמה שוב עם תיק בירקין בידיה, כשהיא לובשת גופיית סבא לבנה של Loewe, ובהמשך אלבום התמונות - תמונה של ארון נעליים גדוש, שללא ספק העיר את הטרולים מאחורי המקלדות. ״את יודעת לכמה אנשים בעולם אין אפילו זוג נעליים, ואת מציגה אותם כאילו הם פרסים. בעלך הוא האליל שלי אבל הוא אף פעם לא משוויץ בבגדים או בנעליים שלו״, כתבה לה אחת המגיבות.

מה דעתכם? האם פרסומיה של רודריגז לגיטימיים או מוגזמים?