פקטורי 54 השיקו הבוקר את FACTORY 54 ARCHIVE- חנות פופ אפ בהאנגר החדש של נמל יפו, שתפעל לתקופה מוגבלת עד החגים – ותציע עד 80% הנחה על כל הפריטים לנשים, גברים וילדים. אירוע ההשקה נערך במתחם שעוצב בהשראת עולם התערוכות, עם מיצגים שעוצבו על ידי המותגים בחו"ל ובית קפה בוטיק בקונספט ייחודי של פקטורי 54.

האירוע התקיים בנוכחות: משפחת אירני, נועה קירל, אמה אלפי, יעל גולדמן ואורי פפר, הילה סעדה, מיכל אנסקי, עומר דרור, מאיה צפיר, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני, רוני דואני, אלינה לוי, ישראל אהרוני, לירז צרכי.

אנחנו כמובן יצאנו לשטח לבדוק מה הסלבס לבשו וחזרו עם הממצאים:

נועה קירל

הדיווה הישראלית הגיעה לאירוע עם חולצה של ורסאצ'ה, טופ ומנסיים של PUMA, נעליים של בלומרין לפקטורי 54. עשתה לנו קצת בלגן בעיניים עם הלוק הזה, אבל היינו שמחות לקבל את הנעל שלה!

אמה אלפי

דור ההמשך למשפחת אלפי הגיעה לאירוע כשהיא לובשת חולצה של HERON PRESTON, מגפיים של מאסימו דוטי, תיק של בלאנסיאגה. לוק חמוד ולא מתאמץ. אהבנו.

מיכל אנסקי

שבלטה באירוע בלוק הלא שגרתי והקצת לא קשור שלה, הגיעה בשמלה של גליה להב וסנדליים של המותג גריק סנדל. גם אם השמלה הייתה חמודה במאורע אחר, פחות אהבנו את השילוב עם הסנדלים. יש מקום לשיפור

יעל גולדמן 

יעל גולדמן לא ניסתה להתחכם ועשתה את זה מעולה כשהגיעה בג'ינס של ליוויס, נעליים של איזבל מארנט, וחולצה פולו של ראלף לורן.

לירז צ'רכי

ללא ספק הייתה הבולטת ביותר באירוע הבוקר, ונהיה מספיק כנות ונאמר שבקושי זיהינו אותה. היא הגיעה בחליפה של NORMA KAMALI, עגילים של קורין סויד, משקפי שמש וינטג׳ של דולצ'ה וגבאנה משנות השמונים, נעליים אוסף פרטי.

שי זנקו

הדוגמנית המהממת הגיעה לבושה בחצאית של ג'אקומוס, טופ של פריי-פיפול, תיק ונעליים פראדה. מוש.

רוני דואני

הסופרסטאר המהממת הגיעה בטוטאל לוק של קורלי גת, ונעליים של בוס.

צילום: רפי דלויה/דנה קופל