כשביונסה לובשת משהו, אי אפשר להסיט את המבט - וזה בכלל לא משנה אם היא לובשת בגדי מעצבים או טי-שירט סתמית. וכשהיא נמצאת בסיבוב הופעות עולמי - זה רק טבעי שהיא תוציא לנו את העיניים.

הסיבוב, להזכירכם התחיל בשטוקהולם בחודש שעבר והוא כולל 57 הופעות. וכעת, כשהיא מזמן כבר עזבה את אירופה, הכוכבת הבלתי מעורערת של עולם המוזיקה, עלתה לבמה בוושינגטון, כחלק "סיבוב ההופעות העולמי "הרנסנס" שלה בשמלה שעוצבה במיוחד עבורה על ידי ראלף לורן לפקטורי 54.

ביונסה בשמלה של ראלף לורן לפקטורי 54  (צילום: באדיבות Parkwood Entertainment)
ביונסה בשמלה של ראלף לורן לפקטורי 54 (צילום: באדיבות Parkwood Entertainment)

ביוסנה, שלכל אורך סיבוב ההופעות האלה הפגיזה בלוקים מטורפים, בחרה במעצב האמריקני ראלף לורן, שעיצב עבורה שמלה לפתיחת המופע בסיבוב ההופעות שלה בבירת ארה"ב. ראלף לורן עיצב עבורה שמלת ערב ארוכה עם מחשוף קולר ושסע ארוך, עשויה בד סאטן בגוון קרם ומעוטרת בקווי חיתוך של איקסים בחלקה הקדמי המעוטרים באבני קריסטל ויוצרים גזרת קאט אאוט החובקת את הגוף. את המראה משלימות כפפות ארוכות  ומעטפת פרוותית המעוטרים גם הם באבני קריסטל.

בבוסטון למשל, הכוכבת זוכת הגראמי לבשה שמלה שחורה בסגנון בגד גוף מחוך עם זרועות בסגנון כפפות אופרה וגרבי רשת של המעצב הספרדי ארתורו אובגרו.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

מוקדם יותר החודש, בהופעה באיסט רתרפורד, ניו ג'רזי, הכוכבת לבשה בגד גוף וקימונו עם הדפס אשלייתי שנצנץ על הבמה. את הלוק המנצנץ היא סגרה עם משקפיים מתוכשטות באבנים וכובה רחב שוליים בכסף.

View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)