אחד הפריטים השימושיים שנמצא בחייהם של גברים רבים הוא תיק. בין אם מדובר באנשי עסקים שמצטיידים בתיק עם טאצ' של הרבה חשיבות, סטודנטים עם תיק גב או כאלה שסוחבים תיק למחשב נייד- אין ספק שמדובר בפריט סופר שימושי ונחוץ. 

מסימו דוטי (צילום: יח''צ)
מסימו דוטי (צילום: יח''צ)

שלא נתבלבל, יש לא מעט שמעדיפים לדחוס לכיסים הקדמיים והאחוריים ארנק, סמארטפון ומפתחות ולסגור עניין. הכתבה הזאת היא איך לומר, קצת פחות עבורכם. גברים אוהבים להתלהב מהעובדה שהם מאוד פרקטיים ולוקחים איתם רק מה שהם באמת חייבים כי "למה צריך לסחוב את כל הבית?". לכן ברשתות האופנה וחנויות התיקים תמצא אוקיינוס של אופציות מרעננות, חכמות, אופנתיות וטרנדיות

סקוץ' אנד סודה (צילום: יח''צ)
סקוץ' אנד סודה (צילום: יח''צ)

המבחר העצום של התיקים כולל דגמים חדשים בשלל צבעים צורות וגדלים. באופן לא מפתיע תוכל לגלות כאן תיקים של בתי האופנה הנחשבים בהם ברברי, מייקל קורס, הוגו בוס, קלווין קליין וטומי הילפיגר שבארץ תמצאו בפקטורי54 ובחנויות הדגל. גם רשתות האופנה המקומיות מציעות אופציות מגניבות וגם המחירים הם משהו שמשתנה בהתאם.

הרשל ל-STORY (צילום: יח''צ)
הרשל ל-STORY (צילום: יח''צ)

כשבוחנים את ההיצע מגלים תיקי צד, תיקי גב, תיקי נשיאה והטרנד שחזר בענק – הפאוץ'. תיקי צד אולי מסומנים כפופולריים במיוחד ויהיה מי שיגיד שחלק מהדגמים יארגנו לך לוק של נהג אוטובוס עם קביעות באגד. אבל בוא לא נכליל, לצידם תמצא שלל תיקים במראה עדכני ונוטף שיק. 

טומי הילפיגר (צילום: יח''צ)
טומי הילפיגר (צילום: יח''צ)

תיקי הגב נחשבים לפרקטיים ויעילים ביותר. אם תעדיף אחד כזה תזכור שאתה לא חייב להסתער על זה שמחזיר אותך לימי התיכון הרחוקים. רבים מדגמי התיקים המוצעים יארגנו לך מראה נכון וערמות של שיק. תיקי נשיאה כוללים רצועה לנשיאת התיק ומוכרים יותר כ-Tote. אלה תיקים מעוצבים, מגניבים שלתוכם תוכלו לדחוס לא מעט פריטים חיוניים ולשאת על הכתף או להחזיק ביד. החיסרון הבולט שלהם הוא שאין דרך גברית באמת להסתובב עם חלק מהדגמים. 

NEW ERA (צילום: יח''צ)
NEW ERA (צילום: יח''צ)

שמרנו אותו לסוף כי אי אפשר לדבר על תיקים מבלי להזכיר את הפאוץ'. אותו תיק שקשישים רבים שמרו מהניינטיז וכורכים בגאווה מסביב למותניים. גם בימים אלה זוכה התיק הקטן לתהילת עולם ונחשב לפריט רותח. בסיבוב הנוכחי מגיע הפאוץ' בכמה גדלים ודגמים ומאפשר לך ליצור חוויה מתקנת מהימים ההם.

הוגו בוס ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)
הוגו בוס ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)