גם אם גברים לא יודו בזה, תמיד כיף לרענן ולהתחדש. מותגים בועטים וקולקציות חדשות תמיד יעשו לנו טוב. בפקטורי 54 החליטו להוסיף לחבורת מותגי העל שלהם גם את קו הגברים של בית האופנה ג'יל סנדר. בית האופנה הנושא את שמה של סנדר הוקם על ידה בשנת 1968 בהמבורג שבגרמניה. 

לאורך השנים התחוללו בו לא מעט דרמות שגרמו לה לעזוב. בשנת 2000 מכרה סנדר את חלקה בחברה ועזבה את בית האופנה שייסדה. מאז הספיקה לחזור ולעזוב שוב. בשנת 2012 חזרה לתפקיד המנהלת הקריאטיבית והשיקה קולקציית גברים שזכתה להצלחה. 

JIL SANDER לפקטורי 54 (צילום: יח''צ)
JIL SANDER לפקטורי 54 (צילום: יח''צ)

בשנת 2017 מונו יחד לתפקיד המנהלים הקריאייטיבים של ג'יל סנדר, הזוג הנשוי לוק ולוסי מאייר.  השניים הגיעו אחרי שצברו קילומטרז' בבתי האופנה היוקרתיים לואי ויטון, דיור ובלנסיאגה. כיום פועל מטה בית האופנה במילאנו.

קולקציית הגברים הנוכחית של ג'יל סנדר לסתיו חורף 2023-24 ממשיכה באותו קו נקי, שקט ואסתטי המתכתב עם השפה אותה הנחילה סנדר, שבשנות ה- 90 כונתה "האמא של המינימליזם". קו הגברים אותו עיצבו הצמד מאייר מאופיין בתרגום אסתטי ליוקרה השקטה, למינימליזם ולסגנון הספורטיבי שמסרב להרפות וממשיך גם העונה.

בארץ תפגוש פריטי קז'ואל עדכניים ומרעננים שיסדרו אותך גם ביצירת לוק ליום יום וגם יספקו מראה פורמלי עם נגיעות אופנת רחוב. בין שלל הפריטים יחכו: טי שרטס עם איך לא, לוגו שמתנוסס בפרונט, מכנסי ג'וג וסווטשירטים בגזרות אווריריות, עליוניות מכופתרות, סריגים, מכנסי ג'ינס מוקפדים לצד מכנסיים אלגנטיים יותר. שווה לחכות לחורף כי אז גם יגיעו מעילי פרקה ופוך.

JIL SANDER לפקטורי 54 (צילום: יח''צ)
JIL SANDER לפקטורי 54 (צילום: יח''צ)

הסגנון המינימליסטי כולל קווים גיאומטריים, טקסטורות מסקרנות ואסתטיקה נקיה. לא תמצא כאן השתוללות עם צבעים והאיפוק נוטף מכל כיוון. פלטת הגוונים בקולקציה כוללת את הלבן, השחור, האבן והשמנת. גם עם צצות להן נגיעות של צהוב, הן רק כדי לתת חיזוק לשקט והאיפוק של הקולקציה. 

טווח מחירים: 1,490-8,990 שקלים
להשיג באתר FACTORY54 ובחנות בקניון TLV