רשת BEYONDSKIN בה תוכלו למצוא את בשמי הנישה המובילים והשווים ביותר בעולם, מבית 'לילית קוסמטיקה', משיקה לראשונה (סוף סוף) בישראל אתר סחר לקהל הרחב עם למעלה מ-20 מותגי נישה יוקרתיים, המובילים בעולם, המיוצגים ומשווקים בלעדית ברשת.

האתר מצטרף לחנויות הקונספט הייחודיות שנפתחו בשנה האחרונה בישראל: בקניון רמת אביב ובקניון הזהב בראשון לציון.

View this post on Instagram

A post shared by BEYOND SKIN (@beyondskin.il)

האתר החדש מאפשר התאמה אישית לטעמי הלקוח עם מידע נרחב לגבי פירמידת תווי הבשמים, משפחות הריח ואפשרות חיפוש בושם לפי ניחוח או תו מועדף. כמו כן, באתר מפורטים רכיבי המוצרים ודרכי השימוש כולל סרטונים והדרכות ייעודיים מטעם המותגים.

בנוסף, ניתן להירשם דרך האתר לטיפולים הייחודיים בחדר הטיפולים האקסקלוסיבי והראשון מסוגו בישראל מבית מותג העל LA PRAIRIE, הממוקם בסניף BEYONDSKIN קניון רמת אביב. 

בין מותגי הנישה המובילים שתוכלו למצוא ולרכוש באתר: Diptyque, Creed, Maison Francis Kurkdjian, MATIERE PREMIERE, La Prairie, DR VRANJES, Kilian, Xerjoff , Memo, Floraiku, NISHANE,EX- NIHILO, Tom Ford, La Bouche Rouge, Comme des garcons, Juliette has a gun and more. 

‏‏יעל בילט סמנכל השיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה (צילום: גלינה טולצינסקי)
‏‏יעל בילט סמנכל השיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה (צילום: גלינה טולצינסקי)

יעל בילט-צין, מנכ"ל לילית קמעונאות ומבעלי "לילית קוסמטיקה" אמרה לרגל השקת האתר החדש: "אנו גאים להשיק לראשונה בישראל את אתר הסחר למותגי הנישה המובילים בעולם של רשת BEYONDSKIN. האתר יאגד לראשונה עבור הקהל הרחב את כל מותגי הנישה הטובים ביותר בעולם אותם אנו מייצגים בלעדית בישראל ואשר שנים אנשים ניסו להשיג ויכולים היו לרכוש רק בחו״ל. עבורנו, הקמת אתר הסחר למותגי נישה יוקרתיים הנמצאים בשנים האחרונות בגידול משמעותי בעולם כולו וגם בישראל הינה אבן דרך חשובה בהתפתחות החברה. כחברה המובילה בתחום הקוסמטיקה, הצבנו למטרה לייבא ולשווק את המותגים הנחשקים בעולם ולתת ערך מוסף ללקוחות על ידי מכירה באתר האון-ליין. אנו חותרים תמיד לאיתור מותגים חדשים והצגת מיטב הטרנדים הקיימים בעולם לקהל הישראלי. לילית קוסמטיקה מובילה את השוק עם מותגים בינלאומיים ומוצרים חדשניים תוך כדי שמירה על הזהות והייחודיות של כל מותג". 

"באתר החדש של רשת BEYONDSKIN, יצרנו חווית משתמש עשירה, תוך מתן ערך מוסף חוויתי וצרכני, בעיקר בזכות מגוון המותגים היוקרתי שאנו מציעים במקום אחד, מתנות ייחודיות ושירות משלוחים מהיר במיוחד".  

באתר מגוון רחב של מוצרים המתאימים למתנות לחג, החל ממוצרי בישום לבית ולרכב וכלה בבשמים ומוצרי טיפוח נחשקים של המותגים המובילים בעולם. אחד הערכים המנחים ברשת BEYONDSKIN הינו מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר לצד אירוז יוקרתי במיוחד המתאים לשליחת מתנה מרגשת לחג או לכל אירוע, ובכך אנו מאפשרים ללקוחות חוויה ייחודית שמשדרת את ערכי המותגים כמותגי אולטרא יוקרה סופר נחשקים.