כל מפיק אירועים ומסיבות יספר לכם שקוד לבוש יהיה זה שיסייע בין היתר להקפיץ את האיוונט ולייצר אווירה מתאימה יותר. לא פעם באירועי סלבס נוצצים נגלה שגם רמי המעלה מהרשתות החברתיות והטלוויזיה מתבקשים להגיע בלבוש מאוד ספציפי ומדויק. לרוב יהיה זה גוון או סגנון מסוים שיצבע את כל האירוע.

לירן דנינו (צילום: אור גפן)
לירן דנינו (צילום: אור גפן)

ברוב המקרים מקפידים המפורסמים להישמע להוראות המציל, אה המפיק ומגיעים בהתאם לנדרש. בהשקת הבושם לגבר MYSLF של בית האופנה איב סאן לורן שהתקיים אתמול (רביעי) הפגינו המפורסמים נוכחות מרשימה. אורחי האירוע שנערך ב- PLATO בדיזינגוף סנטר הגיעו כמתבקש בקוד לבוש שכולל את הצבע השחור. טוב, כמעט כולם.

בואו נודה, מדובר בקוד לבוש הכי פחות מאתגר אבל כזה שאפשר להרים איתו כל לוק. און רפאלי, לירן דנינו, בר ברימר והשורד טל מורד קלטו את הפואנטה, הקפידו על הכללים והגיעו בטוטאל לוק שחור ומסקרן. כולם שמרו אמונים לטרנד אופנת הרחוב. בעוד דנינו ורפאלי הצטיידו בחולצת אוברסייז ומכנסיים בגזרה ישרה, השורד הלוהט בחר בחולצה שחורה בגזרה צמודה יותר.

טל מורד (צילום: אור גפן)
טל מורד (צילום: אור גפן)

מי שבחר להתעלם במופגן מהבקשה להגיע בלוק שבו הצבע השחור שולט, היה הזמר סטפן לגר שהגיע בווסט משובץ בגווני אפור וכחול ומכנסיים אפורים. למרות ההתעלמות מקוד הלבוש המתבקש, אין ספק שמדובר בלוק נועז, שונה ובולט בשטח. לגר שידוע בסטייל ההורס והייחודי שלו היה כנראה יותר ממושמע וקשוב כשהתמודד בתוכנית רוקדים עם כוכבים בצרפת, שם העפיל לגמר וזכה במקום השלישי.