פריטי הג'ינס הם ללא ספק הבסיס של Acne Studios. המנהל האומנותי של הלייבל, ג'וני ג'והנסון, כינה את הג'ינס כ"חומר חשוב עד אין קץ ש[הוא] אוהב להמציא מחדש בכל עונה". ובשביל ההמצאה מחדש של העונה הזו, ג'והנסון נשען אל הפשטות והיופי שבבלאי. בקמפיין החדש נראית גם גזרה חדשה של ז'קט, הז'קט האולטרה-אוברסייז "2023", ששולב עם הג'ינס הנצחי "2021" בגזרה הרחבה. ג'נר מעוטרת גם באקססוריז החדשים של הקולקציה, ומציגה בגאווה את תיק ה-Multi-Pocket החדש ומשקפיים תואמים לעונה.
המטרה של ג'ייקובס עם כיוון הקמפיין הייתה לנצל את הביטחון והאהבה העצמית של ג'נר, ובכך להציג את הרעיון של שתי קיילי. "הקמפיין ביקש להציג את קיילי כאישה השולטת, בעלת אהבה לעצמה, ולא מפחדת לאמץ את רצונותיה. כיוונתי לחגוג את האינדיבידואליות שלה על ידי הכפלתה. היא אוהבת את עצמה ולא מפחדת להראות את זה", היא הסבירה בהצהרה. גם ג'נר שיתפה ואמרה: "הקמפיין הזה הוא אחד האהובים עליי. אהבתי לעבוד עם קרלין ואני אוהבת את הפשטות של התמונות, יש להן כוח בישירות שלהן".
רוצים את הבגדים שעל קיילי - בלי הבוץ? כל קולקציית FW23 של Acne Studios זמינה לקנייה בחנות האינטרנט של Acne Studios וכן בחנויות ברחבי העולם.