בזמן שהחנויות מתמלאות בקולקציות חדשות ומלהיבות לקראת הסתיו המתקרב, ורגע לפני שנחליף את ארון הקיץ בארון החורף, זה הזמן לעשות ריסט לסטייל המשעמם, להתחיל להבין קצת יותר בהרכבת התלבושת היומיומית שלנו ולהתחיל להתנסות ולשחק עם הבגדים השונים.

לקראת מזג האוויר הקריר: הטרנד החם של הסתיו הקרוב

עם סטיילינג נכון וקצת תעוזה, אפשר להפוך כל לוק משעמם למדויק ומתוחכם. לשם כך, נצטרך בארון פריטי בסיס טובים ואיכותיים, ופריטים נלווים - איתם נשחק ונתנסה בדרכים שונות. ולפני שאתם נכנעים ללוקים משעממים בעקבות המחירים הצפויים - השינוי הזה לא חייב לקרוע את הארנק שלכם.

חולצת אוברסייז כשמלה - פשוט וקל. קולקציית סתיו 2023 H&M (צילום: יח''צ H&M)
חולצת אוברסייז כשמלה - פשוט וקל. קולקציית סתיו 2023 H&M (צילום: יח''צ H&M)

עניין של משחק

כאמור, עם הפריטים הנכונים אפשר להפוך כל לוק משעמם למעניין ומתוחכם, תוך משחק של בדים, פרופורציות, ופריטים בולטים לעין. אבל כל זה בתיאוריה, אז בואו נדבר תכלס.

לכולנו יש פריטים בארון שלא ממצים את כל הפוטנציאל שלהם: מכופתרת לבנה, ג'ינס משופשף, חולצה בעלת בד נשפך, בלייזר מחויט או סתם חולצה עם פרינט מגניב. ועכשיו, כשראיתם שיש לכם לפחות פריט אחד שניתן לשחק עמו, שלבו את הפריט הנבחר עם פריט שנראה לכם המנוגד לו. לדוגמא, ג'ינס משופשף עם חולצה מחויטת, חולצה מצוירת עם מכנסיים מחויטים ובלייזר, או חולצה מכופתרת רחבה עם מכנסיים צמודים. המטרה במשחקים אלו היא ליצור לוק חדש מפריטי הבייסיק שאנחנו לא רגילים לראות תמיד. פעמים נראה כי הפריטים המשולבים יחד מנוגדים זה לזה, ובכך עין המסתכלים לא רגילה לראות את הלוק המורכב - והוא מעניין את הצופה.

דרך נוספת להוסיף עניין ללוק היא שילוב פריט בעל פסים עם פריטי משבצות, או שילוב צבעים מנוגדים. למי שלא אוהב להגזים ורוצה ללכת על בטוח, אך לא משעמם - שחקו עם טקסטורות. לוק מונוכרומטי הכולל בדים שונים יעשה בדיוק את העבודה.

חיים קלים

היצירתיות מתה? לא הצלחתם לגרום לעניין שקיוויתם בלוק? החנויות עושות את זה קל בשבילנו. עם בוא הסתיו, באות הקולקציות למזג האוויר הקריר יותר, ועמן באות היצירתיות והחדשנות. בין היתר, דואגות הרשתות הגדולות לתת לנו פריטים שקל לשלב בכל לוק - אך אינם בייסיק לגמרי, אלא כבר מעניינים ובולטים לעין.

מסע דרך רומנטיקה מפוארת

בקולקציית סתיו 2023 של H&M, הבארוק פוגש ניאו-נואר עם צלליות רומנטיות ומפוארות המשולבות עם מראות עור מלאכותי וג'ינס, בהשראת סוף שנות ה-90. כתפיים מודגשות, מותניים צרים וקווים מוארכים מופיעים בחליפות חזקות, שמלות ארוכות וחולצות סטייטמנט. בדים נשפכים, תחרה, פריטי הלבשה תחתונה וקישוטי פנינים משדרגים כל פריט בצורה מרהיבה, בעוד פלטת צבעים ניטרלית של שחור, כסף, גווני אדמה ולבן אוף-ווייט שומרת על הטון מתוחכם.

פריטי הקולקציה, שתושק ב-7 בספטמבר ותהיה זמינה בחנויות ובאתר האונליין ב-hm.com, נותנים לנו את שני סוגי הפריטים לבניית ארון מגוון ומתוחכם ובעל אפשרות משחקית גדולה.

הכל רק לא משעמם - לוק מונוכרומטי המשלב עור ובד נשפך. קולקציית סתיו 2023 H&M (צילום: יח''צ H&M)
הכל רק לא משעמם - לוק מונוכרומטי המשלב עור ובד נשפך. קולקציית סתיו 2023 H&M (צילום: יח''צ H&M)

המסע של קולקציית סתיו 2023 של H&M משתרע על פני הרומנטיקה של עידן הבארוק, אך בעל גישה מודרנית להפליא. בין היתר, נמצאים בקולקציה גם חליפות כוח בשילוב מכנסיים צמודים, ניגודי נפח בין הפריטים השונים, סיומת של מכפלות מסולסלות וחולצות עם קשירות ענקיות בשילוב ג'ינס בגזרה רחבה. שקיפות היא המפתח בקולקציה, המעוררת רוח חושנית, מה שהוביל לשימוש בפריטי הלבשה תחתונה בדרך חדשה לצד פריטי דמוי עור מלוטש או פרטים דקורטיביים שונים, שיוצרים מראה שהוא גם יעיל אך גם מפואר.

"מקור ההשראה העיקרי שלנו הגיע מסרטים מדהימים מבחינה ויזואלית. הקולקציה היא שילוב סגנונות של רפרנסים היסטוריים אך עם גישה מודרנית עזה במיוחד. זו הפרשנות העכשווית שלנו לרומנטיקה", אמרה אליאנה מסגאלוס, מעצבת קונספט ב-H&M.

פריטי המפתח, כאמור, כוללים חליפות מכנסיים, שמלות ארוכות, חצאיות מקסי ג'ינס וחולצות מעוטרות. כמו כן, בקולקציה פרטים נשיים מאוד, בהם: פנינים, פפיונים, מלמלות ופליסה מוצבים לצד אביזרים ונעליים משובצים ניטים ומתכת כבדה.

לא צריכה הרבה - הפפיון הבולט תופס את העין מיד. קולקציית סתיו 2023 H&M (צילום: יח''צ H&M)
לא צריכה הרבה - הפפיון הבולט תופס את העין מיד. קולקציית סתיו 2023 H&M (צילום: יח''צ H&M)

גם ב- Other Stories &, קולקציית הסתיו החדשה נותנת בסיס למשחק עם טקסטורות ובדים שונים, שיוסיף עניין ללוק הפשוט ללא מאמץ רב. כמו כן, נותנת הקולקציה פריטי בסיס, כגון החולצות המכופתרות הוורסטיליות, רק עם טוויסט קטן, שגורם להן להיות מעניינות, גם כשישולבו עם פריטי בייסיק.

קולקציית סתיו 2023 Other Stories & (צילום: יח''צ)
קולקציית סתיו 2023 Other Stories & (צילום: יח''צ)

בין הפריטים הבולטים בקולקציה ניתן למצוא חולצות בעיצוב מהפנט בגזרות מפוסלות ופרטים דומיננטיים, כגון סלסולים, סריגת קרושה ורקמה בתלת ממד. כיאה לעונת הסתיו, בקולקציה נכללים פריטים מחויטים, עליוניות מרהיבות מצמר ומעילים כולל פרשנות חדשה למעיל הטוויד עם כתפיים מעוגלות ושרוולים תפוחים. פלטת הצבעים של הקולקציה נעה בין גווני לבן חלבי, אפור ועד שחור, עם דגשים באדום בורגונדי, סגלגל, ירוק אפרפר וורוד עתיק.

קולקציית סתיו 2023 Other Stories & (צילום: יחצ)
קולקציית סתיו 2023 Other Stories & (צילום: יחצ)

בנוסף לבגדים, כמו שדיברנו בעבר, המותג Other Stories & מציג אקססוריז להשלמת הלוק. בקולקציה החדשה מגוון אביזרים שמעצימים את המראה הנוצץ, יחד עם אלמנטים של פרנזים ארוכים המעניקים לבגדים ולאביזרים גימור בלתי צפוי ומותירים רושם בכל צעד. 

קולקציית סתיו 2023 Other Stories & (צילום: יח''צ)
קולקציית סתיו 2023 Other Stories & (צילום: יח''צ)

את הקולקציה ניתן להשיג בחנות הדגל של Other Stories & בקניון עזריאלי תל אביב ובחנות הפופ אפ בקניון TLV. טווח המחירים: 65-1,250 שקלים.