חמושה במזוודה בכל טוב, מייגן מרקל מצליחה לכבוש את אירופה (טוב, אולי לא את הבריטים) עם שלל לוקים שמשלבים בין אלגנטיות לסטייל לא מתאמץ. הדוכסית מסאסקס, עשתה לנו את השבוע, אחרי תקופה ארוכה בה השתדלה להימנע מביקורים באירופה. 

מה שגרם לה לשוב לאירופה היו משחקי האינוויקטוס שנערכו השנה בעיר דיסלדורף בגרמניה. וכיאה לדיווה במעמדה, היא דפקה איחור אופנתי וטסה מקליפורניה לפגוש את הנסיך הארי, יום אחרי שפתח את המשחקים באופן רשמי. מייגן מגיעה למשחקים מדי שנה מאז 2017, שם היא והנסיך הופיעו לראשונה יחד כזוג.

אמנם אנחנו רגילים לכך שמייגן אוהבת להקיף את עצמה במותגי יוקרה, את הקאמבק שלה לאור הזרקורים היא דווקא היא עושה עם מותגים נגישים, שרובינו יכולים להרשות לעצמנו כמו בננה ריפבליק, או פולו ראלף לורן. כמו כן, גם הפעם היא הולכת על פלטת צבעים רגועה יחסית, כזאת שגורמת לה להיראות ידידותית.

כקונטרה לצבעי האדמה האהובים עליה, היא הפציצה לפחות פעם אחת בשמלה בצבע ירוק/כחול. מדובר בשמלת סטרפלס של קאלט גאיה. השמלה שנראית קלאסית במבט ראשון, יש שסע עמוק מהישבן ומטה. את השמלה היא השלימה עם נעלי עקב בצבע ניוד. 

מלבד השמלה הקטלנית, לדוכסית מסאסקס היה רצף אופנתי מוצלח מאוד לאורך השבוע, עם מספר רב של רגעים אופנתיים שקשה לנו להאמין שהיא תצליח לשחזר בקרוב, עד כדי כך שהאתר של J. Crew נסגר במשך שעות כשאנשים נהרו לקנות כמה מהפריטים שלבשה.

באופן מפתיע, להופעתה הראשונה שלה היא בחרה בשמלת כפלים של בננה ריפבליק שעולה פחות מ-70 דולר. את השמלה היא הדגישה עם חגורה ארוגה של Bottega Veneta, עגילי חישוק ונעליים של Aquazzura.

במשך היום המלא הראשון שלה במשחקים, מייגן בילתה כשהיא לבושה במראה שחור-לבן סופר קלאסי. היא שילבה קרדיגן לבן של J.Crew עם חולצה שחורה ומכנסיים קצרים של Staud. את הלוק היא השלימה עם חגורה של ז'יבנשי.

את היום הזה היא סיימה בג'ינס שחורים של Frame עם גופיה מקשמיר שחור ללא שרוולים של J.Crew ועקבים של Aquazzura. את הלוק הזה היא שילבה מאוחר יותר עם נעלי ספורט של הרמס.

קז'ואל בשחור. מייגן מרקל (צילום: SASCHA SCHUERMANN.GettyImages-)
קז'ואל בשחור. מייגן מרקל (צילום: SASCHA SCHUERMANN.GettyImages-)

כבר ציינתי שמרקל אוהבת להיצמד לצבעים ניטרליים, והיא אימצה אותם - הפעם בגוון חום אלגנטי - בזמן שפגשה את נציגי נאט"ו. היא לבשה חולצת משי עם מכנסי צמר של Gabriela Hearst, עקבים של מנולו בלניק ומשקפי שמש של מיו מיו.

מייגן מרקל והנסיך הארי (צילום: SASCHA SCHUERMANN.GettyImages-)
מייגן מרקל והנסיך הארי (צילום: SASCHA SCHUERMANN.GettyImages-)

את אהבתה לצבעי אדמה אפשר היה לראות בלוק נוסף ששילב מעיל טרנץ' מבד משי של Cuyana ומכנסיים עם מפתח רגליים רחב באותו הצבע. חוץ מזה, בין ההופעות המוצלחות שלה היה בלייזר שמנת מעל חולצה מכופתרת. את הלוק היא השלימה עם עגילי חישוק מעודנים ושרשרת זהב. מדובר באחד הלוקים הכי שיקים בעינינו, ואין לנו ספק שהוא יהווה השראה לנשים רבות שמתחילות לבנות את קולקציית הסתיו שלהן.

מרקל בבלייזר שמנת וחולצה מכופתרת (צילום: Lukas Schulze - getty Images)
מרקל בבלייזר שמנת וחולצה מכופתרת (צילום: Lukas Schulze - getty Images)