למרות השמש שבחוץ, מלתחות הסתיו כבר ממלאות את החנויות ואין ספק שגווני החום הולכים לכבוש את המלתחות של כולנו. בניגוד לשחור שקל לנו לשלב בטוטאל לוק שלנו, נדמה שחום הוא לא צבע שקל לכל אחת לשלב. אז איך לובשים אותו נכון? הטיפים שיעשו לך סדר ויעניקו לך סטייל חסר מאמץ.

חן אמסלם ל-H&O  (צילום: שי פרנקו)
חן אמסלם ל-H&O (צילום: שי פרנקו)

1. קחי השראה: גם אם את לא בטוחה איך לשלב, קחי השראה מהקמפיינים השונים וגם מאושיות אופנה ברשתות החברתיות.

2. התחילי עם אביזרים: אם את לא בטוחה לגבי שילוב חום בבגדים, התחילי בשילוב אביזרים חומים בלוק שלך. אביזרים כמו חגורות, נעליים, תיקים, צעיפים או כובעים בגווני חום יכולים להוסיף מיידית נופך של חמימות ותחכום לכל בגד.

SCOTCH&SODA  (צילום: יח''צ)
SCOTCH&SODA (צילום: יח''צ)

3. שלבי בקלאסיות: חום הוא צבע רב-תכליתי המשתלב היטב עם מגוון רחב של צבעים נייטרליים, כמו לבן, שחור, בז' או אפור. התחילי בשילוב חלקים חומים בתלבושות המורכבות בעיקר מהצבעים הקלאסיים. למשל, שלבי בלייזר חום עם חולצה לבנה ומכנסיים שחורים למראה שיקי ומהוקצע.

4. מיקס טקסטורות: כדי להוסיף עומק ועניין לאאוטפיטים שלך, ערבבי טקסטורות שונות בגוונים חומים. שלבי פריטים כמו מעילי זמש, מגפי עור או סריגים בגווני חום. זה ייצור ניגודיות ויזואלית ויהפוך את הלוק שלך למושך יותר מבחינה ויזואלית.

אוננוקו  (צילום: טלי רז)
אוננוקו (צילום: טלי רז)

5. מראה שכבות: שכבות היא דרך מצוינת להוסיף מימד למראה שלך. שלבי פריטים חומים כמו קרדיגנים, סוודרים או וסטים כשכבה האמצעית או החיצונית של הלוק.

6. שחקי עם הדפסים: שלבי בלוק בגדים מודפסים המשלבים חום. להדפסי בעלי חיים כמו נמר או עור נחש יש לרוב חום כצבע דומיננטי ויכולים להיות דרך אופנתית לאמץ את טרנד הצבע החום. בנוסף, הדפסי פרחים עם גוונים חומים יכולים להיות בחירה נשית ואופנתית.

מותג התיקים werf (צילום: יח''צ)
מותג התיקים werf (צילום: יח''צ)

7. קחי בחשבון גוונים שונים: חום מגיע במגוון גוונים, מגוון חול עדין ועד שוקולד עשיר. התנסי עם גוונים שונים של חום כדי למצוא את אלה המשלימים את גוון העור והסגנון האישי שלך. אל תפחדי לערבב ולהתאים גוונים שונים בלוק לתוספת עניין.

TORY BURCH לעמנואל (צילום: דדי אליאס)
TORY BURCH לעמנואל (צילום: דדי אליאס)

זכרי - טרנד זה דבר נהדר שמאפשר לך לגוון, אבל את חייבת להתחבר אליו ולאהוב אותו כדי שהוא לא יראה עלייך תחפושת. הצבע החום הוא תמיד קלאסי ותמיד נכון- לפעמים הוא טרנד מרכזי ולפעמים הוא פשוט הדרך הבטוחה להיראות בסטייל, כך שאל תחששי לבחור את החומים שילוו אותך שנים קדימה.