פילינג לניקוי CADE, ל'אוקסיטן
בין שלל מוצרי הסדרה לגבר תמצא גם פילינג לניקוי הפנים. היתרון הראשוני והבולט הוא איך לא, הניחוח המזוהה עם הסדרה. שובל של ניחוח עצי תודות לשימוש בערער שזורק אותך ליער. הקרם העדין כולל גרגרים עדינים של קליפות ערמונים ושקדים שמסייעים לקרצף את הפרצוף ולהסיר תאים מתים באופן יסודי. בסיום העור זכה לזריקת עידוד מעוררת ותחושת ניקיון נעימה.
מחיר: 99 שקלים

פילינג לניקוי CADE, ל'אוקסיטן (צילום: יח''צ)
פילינג לניקוי CADE, ל'אוקסיטן (צילום: יח''צ)

ג'ל לניקוי ראשים שחורים PURE ACTIVE, גרנייה
בוא נעשה לך הכנה מוקדמת ונספר שיש פה עסק עם תכשיר בצבע שחור שכולל גרגרים. ככה זה שמדובר בתכשיר שכולל נגזרת פחם. אל תיתן לנתוני הפתיחה האלה לערער אותך. מדובר בתכשיר שיארגן לך שלוש פעולות ניקוי ויכול גם לשמש כמסכה שחורה. בפועל התכשיר מעיף לך מהפרצוף לכלוך ושאריות שומן ומותיר את העור גמיש ונעים למגע.
מחיר: 34 שקלים

ג'ל לניקוי ראשים שחורים PURE ACTIVE, גרנייה (צילום: יח''צ)
ג'ל לניקוי ראשים שחורים PURE ACTIVE, גרנייה (צילום: יח''צ)

ג’ל פילינג RE-DEFINE של 417-
במותג שמקפיד לארגן לך מוצרים טבעוניים, ללא פארבנים ושלא נוסו על בעלי חיים, מציעים ג'ל ניקוי עם גרגרי לופה עדינים. על פי היצרן פילינג מנקה ביסודיות את העור ומעשיר אותו בלחות, ממריץ את תאי העור ומסייע בניקוי. בזמן אמת גילינו תכשיר שתענוג לעבוד איתו- גרגרים עדינים יקרצפו לך את העור ויותירו אותו נטול שומן ונקי
מחיר: 74 שקלים

RE-DEFINE - ג’ל פילינג מבית 417- (צילום: יח''צ)
RE-DEFINE - ג’ל פילינג מבית 417- (צילום: יח''צ)

ג'ל גרגרים Payot Paris Pate grise, פאיו.
במותג הצרפתי מקדישים את תכשיר הניקוי גם לאלה שמצוידים בעור שמן שמארח פצעונים על בסיס קבוע. בין שלל הגודיס יחכו גרגרי פחם וקוקוס שממופקדים על פעולת השפוף העדין של העור. תגלה כאן גם נוגדי חימצון שמספרים שעושים טוב לפרצוף, תמצית מנטה מרעננת ותמצית אבץ שיבטיחו למנוע זיהומים ופגמי עור. בסיום הניקוי קיבלנו עור נטול שומניות, נקי ואלסטי
מחיר: 79 שקלים

ג'ל גרגרים Payot Paris Pate grise, פאיו (צילום: יח''צ)
ג'ל גרגרים Payot Paris Pate grise, פאיו (צילום: יח''צ)

מסכת ניקוי עם אצות LH, ליראק פריז
יש מי שעושה בימים אלה תשליך ובמותג הבינלאומי מביאים לך את הים הביתה עם מסכת ניקוי הכוללת אצות. בין שלל ההבטחות: המסכה מטהרת, משפרת מראה נקבוביות, מחייה את זוהר העור ומנקה ביסודיות. בגדול, מדובר במסכה במרקם קרמי שנותנת עבודה. הפילינג עדין אך עדיין זורם עם תחושת שפשוף שמשליכה לך מהפנים את כל מה שלא כדאי שיישאר שם. בסיום הטקס תקבל עור רך, קורן ובעיקר נקי.
מחיר: 169 שקלים

מסכת פילינג לניקוי  LH, ליראק פריז (צילום: יח''צ)
מסכת פילינג לניקוי LH, ליראק פריז (צילום: יח''צ)

ג'ל פילינג לניקוי FACIAL EXFOLIATING CLEANSER, קרמה
בסדרת תכשירי ניקוי הפנים של קרמה תגלה גם את המוצר עם הגרגרים הסופר עדינים שיבטיח לנקות  לך את הפרצוף ביסודיות. הוא מכיל שלל מרכיבים כמו גליצרין, הידרוסול מורינגה וקמומיל שאחראים על הניקוי, הסרת תאים מתים לכלוך ושומן.  לאחר פ]עולת הקרצוף העור זכה ליחס הולם עם תחושת רעננות וניקיון.
מחיר: 16.90 שקלים

ג'ל פילינג לניקוי FACIAL EXFOLIATING CLEANSER, קרמה (צילום: טל אזולאי)
ג'ל פילינג לניקוי FACIAL EXFOLIATING CLEANSER, קרמה (צילום: טל אזולאי)

פילינג LIQUID PEELFOLIANT, דרמלוג'יקה
כאן מבטיחים שתקבל פילינג עוצמתי שמבוסס על קוקטייל עשיר במרכיבים פעילים וחומצות המסייעים לחידוש, החלקה, חיזוק ושיפור העור. דגמנו את הפילינג שכלל איזו תחושה מרומזת של עקצוץ אבל ככה זה עם חומרים פעילים ועור מגולח. שפשפנו את הפילינג ובסיום הפעולה העור הסיר תאים מתים והותיר עור נקי ונעים.
מחיר: 324 שקלים

פילינג LIQUID PEELFOLIANT, דרמלוג'יקה (צילום: יח''צ)
פילינג LIQUID PEELFOLIANT, דרמלוג'יקה (צילום: יח''צ)