ללא ספק יש יתרונות ללחיות באירופה, וכשאת יודעת לנצל אותם היטב את יכולה ללא ספק להנות מהחוויה הכוללת. קורל סימנוביץ׳ שמתגוררת בברצלונה עם בעלה קשר ברצלונה סרג׳י רוברטו, בהחלט יודעת איך להנות מהחיים האירופאים והקרבה בין ערי מפתח גדולות.

בימים אלו מתקיים שבוע האופנה במילאנו, ולמי שנאצלה לצפות בו מהספה בבית ממש כמונו, האינסטוש והרשתות החברתיות היו מלאות בתוכן שגרם לנו לשפשף את העיניים. בתור חובבת אופנה לא קטנה, קורל סימנוביץ׳ כבר הספיקה להיות נוכחת בלא פחות מ-3 תצוגות אופנה מאז שהתחיל הפשן וויק במילאנו. ותאמינו לנו- הלוקים שלה הם לא משהו שאתם רוצים לפספס.

קורל סימנוביץ׳ (צילום: יחצ, אסף ליברפרוינד)
קורל סימנוביץ׳ (צילום: יחצ, אסף ליברפרוינד)

בשישי האחרון (22.09) היא נכחה בתצוגת האופנה של בוס, שהציג על המסלול את קולקציית המותג לעונת סתיו-חורף 2023. הקולקציה נוצרה בהשראת טכנו-טופיה - התחקות אחר עולם חברתי בו עיקר ההגשמה היא במקום העבודה. בתצוגה, מלבד סימנוביץ׳, נכחו הפרזנטורים של המותג: נעמי קמפבל, קאבי לאמה, מתאו ברטיני, פטריק מהומבס, ג׳יג׳י חדיד וליהו מיו הו שגם צעדו על המסלול יחד עם אשלי גראהם. 

סימנוביץ׳ שהוזמנה באופן אישי ישבה בשורה הראשונה לצד הכוכבים הגדולים ואף הצטלמה עם דמי לובאטו.

קורל סימנוביץ׳ ודמי לובאטו (צילום: אסף ליברפרוינד)
קורל סימנוביץ׳ ודמי לובאטו (צילום: אסף ליברפרוינד)

ביום שבת היא עלתה שוב על לוק היסטרי כשהגיעה לתצוגת האופנה של דה אטיקו. סימנוביץ׳ עלתה על חצאי מיני ג׳ינס, ג׳קט עור שחור ומגפי עור גבוהות בצבע חום, וכמובן- תיק של דה אטיקו. את הלוק היא השלימה עם משקפי שמש שחורים של פראדה. 

ביום ראשון (א׳) נכחה סימנוביץ בתצוגת אופנה נוספת, הפעם של מותג העל מיסוני. קורל הגיעה לתצוגה בטוטאל לוק של המותג: חליפה לא שגרתית- חולצה מכופתרת ומכנסיים ארוכים בצבעי אפור, שחור וירוק בהיר בהדפסים בולטים וגקט שחור חלק.