לענוד את המזל שלך

מותג התכשיטים she-ra  והאסטרולוגית טל תמיר השיקו קולקציה בהשראת גלגל המזלות ושרשרת קמע ייחודי ששואב השראה ממפת הלידה האסטרולוגית. בקולקציה קמע הקוסמוס, טליסמן, תזכורת קוסמית לאותו חיבור והוא מאפשר לנו להטמיע בו תזכורות קטנות של תובנות גדולות. תליון קוסמוס הוא הפריט המרכזי בקולקציה לצד עגילים, תיליונים ו – CHARMS בסמלי המזלות וגרמי שמיים בעלי משמעות מיוחדת.
הקמע העשוי זהב מיוצר בעבודת יד בהתאמה אישית ומאפשר לבחור כמה סימבולי רוצים והאפשרויות רבות. בראשית – אבן הלידה במרכז, זו נבחרת לפי חודש הלידה, או כל אבן אחרת אותה אוהבים וסביבה חריטה בעבודת יד של סמל המזל שלך ובנוסף שיבוץ של יהלום בצד. טריניטי -  במרכז תהיה משובצת אבן הלידה או כל אבן אחרת שתיבחר ובחריטה יופיעו שלושת סמלי המזלות בהם מתארחים השמש, הירח והאופק במפת הלידה או לחילופין מזל השמש ושני סמלים עם אנרגיה חזקה במפת הלידה ובלינג של יהלום בצד. פנדורה – אבן לידה במרכז, סמלים של כוכבים וגופים שמימיים, חלקם יכולים לנצנץ ביהלומים. הבחירה היא אישית, הלקוחה מכתיבה את הקסם והכוונה. בחלקו האחורי של הקמע חרוט המשפט: AS ABOVE AS BELOW הלקוח מטקסט קלאסי – מיתולוגי  המדבר על האחדות שבכל ובמיוחד על החיבור בין השמיים לארץ.
טווח מחירים: החל מ- 350 שקל עד 5,100 שקל, תלוי בבחירת האבנים.
להשיג בשבזי 57, תל אביב, או: https://www.she-ra-jewelry.com/

she-ra (צילום: הילה חן)
she-ra (צילום: הילה חן)

סבתא סורגת

אחרי שסגרה את רשת חנויותיה, דורין פרנקפורט מייצרת שיתופי פעולה אופנתיים במיוחד. אוסף הסריגים שלה בשיתוף הפעולה החדש עם מותג הדנים הישראלי under the rock עוצב בהשראת פריטים איקוניים מקולקציות עבר ויוצר במהדורה מוגבלת. האוסף שואב השראה מהסתיו הישראלי הטומן בתוכו ניגוד וחיבור, התחלה חדשה והסתכלות על העבר. הפריטים עוצבו במבחר גזרות על-זמניות תוך תשומת לב מרבית לפרטים, איכות ונינוחות, אחד מסימני ההיכר של דורין. גזרות משוחררות בדמות כתפיים שמוטות ופריטי אוברסייז; שרוולים מוארכים בהשראת החצב הבודד, מכפלות דקיקות בצבעים מנוגדים בהשראת רקע הרי אילת מול השמיים הנצחיים, ופסים נצחיים כהומאז׳ לפסיפס האנושי הרחב המרכיב את החברה הישראלית ואמונה במעורבות הדדית. פלטת הצבעים היא קרירה ובגווני סתיו- תכלת אפרפר, שחור, כחול עז, כתום צרוב, אבן, לבן שבור ואפור.
ניתן להשיג באתר https://www.undertherock.co.il/dorin-frankfurthttps://www.dorinfrankfurt.com/he
ובחנות של under the rock בפינס 44 תל אביב

DORIN FRANKFURT x UNDER THE ROCK (צילום: אסף עייני)
DORIN FRANKFURT x UNDER THE ROCK (צילום: אסף עייני)

יוניסקס מסוקס

קולקציית ג'ינסים משותפת של מותג הג'ינסים הישראלי UNDER THE  ROCK ומותג האופנה ON'NANOKO של צמד המעצבות אילה עשהאל ונועה שדה הורוביץ משיק קולקציה המשלבת בין גזרות של שני המותגים. על העיצוב והגזרות אוננוקו ועל האיכות under the rock. השילוב בין השניים יצר לראשונה דגמי ג'ינסים UNISEX שמתאימים לגברים ולנשים.
מחירים 465-495 שקל.
ניתן להשיג בבית אוננוקו בקיבוץ מעגן מיכאל, או באתר https://www.onnanoko.co.il 

אוננוקו ו-under the rock (צילום: טלי רז)
אוננוקו ו-under the rock (צילום: טלי רז)