1. קמילה קואלו

המשפיענית הברזילאית שכבר חצתה את גיל ה-35 ועדיין נראית מדהים יותר ויותר בכל פעם מחדש, עלתה אמש על לוק מטריף במיוחד ומהשווים שראינו של מייסון ולנטינו. הלוק היה מורכב מחצאית מיני מלאה בורדים אדומים, חולצה מכופתרת בצבע תכלת ועניבה של ולנטינו בצבע כהה, וכן גקט מחויט היסטרי בצבעי לבן ומעט כחול נאיבי. ללא ספק אחד ה-לוקים! וואו

2. אמילי סינדלב

אתם בטוח לא מופתעים לראות את שמה ברשימה. הפאשניסטה הדנית אמילי סינדלב, שללא ספק הפכה לאחד השמות החמים בתעשיית האופנה בשנה האחרונה כמובן גם היא נוכחת בשבוע האופנה שבפריז. אמילי, ממש כמו אמילי בפריז, חגגה השבוע כשעלתה על שמלת חיתוכים שחורה שבמרכזה שורת פרחים אדומים לאורך השמלה. אם הצלחתם לזהות נכון אז קבלו פרס: מעצבת השמלה היא לא אחרת מאחת מחביבות מדור האופנה שלנו- מג׳דה בוטרים. עוד לפני שערכנו בדיקה הצלחנו לזהות את הסגנון שלה, ואם אתם מכירים אותה סביר להניח שגם אתם. בקיצור אמילי, אהבנו מאוד

3. לאוני האנה

ואם בשמלות עסקינן המשפיענית הגרמנית שאולי חלקכן מכירות, לאוני האנה הפציצה בלוק שחור שאמנם נראה כמו שמלה אך מורכב מחצאית ובגד גוף שמתחבר פשוט בצורה מדוייקת. את הלוק היא השלימה עם התיק האייקוני של בולגרי המוכר בשם ״Serpenti bag״ אבל בגרסה מיוחדת ומנצנצת במיוחד. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Leonie Hanne‎‏ (@‏‎leoniehanne‎‏)‎‏

4. אלכס ריבייר-סיבר

איזה כיף שיש שבוע אופנה כדי להתקל באושיות אופנה ולהכיר בנות שחיות ונושמות אופנה בצורה מהממת שנותנת השראה לכל אחת ואחד. את אלכס לא הכרנו לפני, ומדובר במעצבת ומשפיענית מאיטליה שלבשה לוק שלא יכולנו לא ללחוץ עליו סייב! מדובר בלוק מהקוקלצייה שלה שהיא בעצמה עיצבה. אלכס הצטיידה במכנס שחור קצר, חולצה לבנה מכופתרת ועניבה שחורה (whos the boss), ואם חשבתן שזה השיא- היא השלימה את הלוק עם מעיל טרנץ ארוך בצבע אפור שממש אבל ממש היינו שמחות לראות בארון שלנו. לגמרי השראה! 

5. עינב כהן

הבטחנו לכם אחת משלנו. כנראה שהשם עינב כהן הוא שיהיה לכן הכי מוכר בכתבה הזאת ואנחנו לגמרי מבינות. האושיה המהממת שטסה יחד עם חברותיה- קורל מיכאלי ויובל מיארה לשבוע האופנה בפריז העלתה לא מעט פוסטים עם לוקים שאנחנו דיי בטוחות שיהיו השראה ללא מעט בנות ובקרוב ייתכן שנראה מלא צעירות הולכות בעקבותיה. אתמול היא עלתה על חליפה לבנה קצרה- ברלט סטרפלס קצר ומכנס קצר עליה לבשה גקט בצבע אפור מיוחד מאוד, תיק קלאסי של דיור ומגף חום גבוה עד הברך מהקולקציה שלה בטרמינל איקס. כל הלוק יצר אצלנו וויב של וינטאג׳ ואתן יודעות שאחנו לגמרי בעד! שאפו!  

עינב כהן (צילום: אינסטגרם)
עינב כהן (צילום: אינסטגרם)