מאז שהתעוררנו לתופת ביום שבת, סלבס ברחבי העולם בוחרים צד בסכסוך כשרבים מהם בוחרים את הצד הישראלי. לצדם אנחנו ערים לאחרים שמנסים לשמור על נטרליות, או בוחרים לצודד בפלסטינים. אתמול (רביעי) ג'ורג'ינה רודריגז הצטרפה לאחרונים ופרסמה סטורי בו היא תומכת בפלסטינים. וכמו כל דבר ברשת, מיהרו להגיע התגובות מ-50 מיליון העוקבים שלה. בעקבות התגובות השליליות היא מיהרה להסיר את הפוסט. בסטורי היא שיתפה של ילדה אוחזת בובה, כשברקע יש הריסות של עזה המופצצת. את אותו הסטורי היא כאמור מחקה, והעלתה במקומו סטורי שכולל את אותה התמונה ולצדה תמונה של הקורבנות היהודים.

הסטורי של ג'ורג'יניה רודריגז (צילום: מתוך אינסטגרם)
הסטורי של ג'ורג'יניה רודריגז (צילום: מתוך אינסטגרם)

להזכירכם, רק לפני כשבוע בישרנו על הקמפיין החדש של ג'ורג'ינה רודריגז, אישתו של כוכב הכדורגל כריסטיאנו רונלדו, ואושיית הרשת עם 50 מיליון עוקבים. כעת, בעקבות ההחלטה שלה לקחת צד, מותג האופנה הבינלאומי GUESS אותו היא מפרסמת שוקל את המשך הקמפיין מולה. 

בשלב זה השילוט בו היא מככבת יורד מסניפי הרשת בפתח תקווה וחיפה, ובהמשך השילוט צפוי לרדת משאר הסניפים בארץ. 

אם נודה באמת, הציפייה שלנו כישראלים היא הודעת פיטורים רשמית שיוציא המותג העולמי. בפחות מזה לא נסתפק. כזכור, במבצע "שומר החומות", אחרי מאות התבטאויות נגד ישראל של דוגמנית העל בלה חדיד, הודיעו במותג האמריקאי מייקל קורס בארץ שהם מסירים את הקמפיין בכיכובה, אבל כולנו ראינו שבשנייה שהמבצע הסתיים - הקמפיין חזר, וזה משהו שאנחנו לא נסכים לקבל הפעם. 

ג'ורג'ינה רודריגז ל-GUESS (צילום: נימה בנאטי, יח''צ)
ג'ורג'ינה רודריגז ל-GUESS (צילום: נימה בנאטי, יח''צ)

מחברת "גלובל ברנדס גלרי" בעלת הזיכיון של המותג Guess בישראל נמסר כי: "לאור פירסומה של ג'ורג'ינה רודריגז כתומכת בעזה, סטורי שהעלתה ולאחר מספר דקות הורידה, החלטנו להסיר בחנויות הרשת של המותג GUESS בישראל את כל החומרים השיווקיים כולל הפוסטרים בחלונות הראווה בכיכובה מהקמפיין העולמי. עדכנו את המותג בחו"ל בהתאם וכן ביקשנו להפסיק לאלתר את המשך שיתוף הפעולה עימה.
אנו משתתפים בצערן העמוק של משפחות הנרצחים, מאחלים לחזרתם במהרה של החטופים וכן להחלמת הפצועים. עם ישראל חי ואנחנו ננצח !!"