"הראש לא מפסיק לחשוב איך, איפה וכיצד אפשר עוד לתרום. אז החלטנו לעשות מעשה ולייצר טישרטים. טישרטים כמו שאנחנו יודעות לעשות עם רקמה כזו שתישאר לכן לתמיד ולא תיתן לאף אחד לשכוח את מה שקרה כאן" מספרות ורד בלנק גריזים וזוהר בלנק קמה  בעלות המותג Stella and Lori.

החולצות שכבר מזמן הפכו לפריט לוהט בקרב הפאשניסטות הישראליות, קיבלו טוויסט בדמות רקמת לב חבוש ומדמם עם המשפט ONCE NEVER AGAIN. את החולצות הן ייצרו בהתנדבות מלאה ולטובת גיוס הכספים רתמו גם את הגזרנים והרוקמים שלהן בהתנדבות וכתרומה בלבד. כל ההכנסות מהמכירה יועברו בשלמותן לטובת נשות העוטף שנאלצו לעבור את התופת הבלתי נתפסת הזו .

עולם השכול והכאב אינו זר לאחיות. הן גדלו בתל אביב למשפחה בת 3 אחיות, אך טרגדיה פקדה את המשפחה כשהאחות הבכורה נפטרה ממחלה. לפני 13 שנים הן החליטו לחבור יחד ויצרו את מותג האופנה שלהן. "כשהקמנו את המותג בחרנו לקרוא לו על שמן של הסבתות שלנו משני הצדדים. שתיהן נשים שעלו מאירופה והשאירו עלינו חותם חזק" הן משתפות.

וזו הזדמנות לעצור רגע, דווקא בימים טרופים אלה,  ולהזכיר לכולן שתמיד, אבל במיוחד בתקופות קשות אלה צריך לתמוך בתעשייה מקומית. מאחורי כל עסק אופנה מקומי יש סיפור, יש אג'נדה וציונות חסרת פשרות, ולנו הכוח להמשיך ולתמוך במפעלים הציוניים האלה- כי אין לנו ארץ אחרת. דווקא עכשיו - קונות כחול לבן.

https://www.stellaandlori.com/products/never-again