מעצבי ומעצבות אופנה ישראלים שגם כך מתקשים להתפרנס בשנים האחרונות בעקבות כניסת מתחרים זולים מרחבי העולם לשוק המקומי ויוקר המחייה בארץ שמייקר את כל מי שמייצרים אופנה כחול- לבן, מוצאים עצמם בימים אלה עם מערך משותק, קולקציות סתיו חדשות שמחכות להימכר וקפאון שוק. אחד מאתרי האופנה הגדולים בארץ החליטו לא לחכות לקריסת העסקים, להרים את הכפפה ולעזור להם להתפרנס בכבוד.

קולקציית הנעליים של TERMINAL X ועינב כהן (צילום: דימה טליאנסקי)
קולקציית הנעליים של TERMINAL X ועינב כהן (צילום: דימה טליאנסקי)

"אנו פותחים את TERMINAL X למעצבי ומעצבות אופנה שחייהם נעצרו מתחילת המלחמה, ובכך גם פרנסתם, ומציעים להצטרף לאתר ולקבל את הבמה הנרחבת ביותר לעסק שלהם" מספרים בטרמינל. "מעבר להתמודדות הלא פשוטה אותה חווים תושבים מפונים או תושבים שנאלצים להישאר בממ"ד, מעצבי אופנה רבים חווים פגיעה אנושה בפרנסתם וחוסר יכולת להגיע לקהל לקוחות רחב. האתר יסייע להם להגיע לקהל לקוחות רחב, יינתן מקום ייעודי ובולט למותג שלהם באתר וחשיפה מקסימלית לעסק שלהם. כמו כן, ייהנו ממערך המשלוחים המקצועי והמהיר של האתר.המטרה היא לאפשר למעצבים ולמעצבות אופנה שיש להם גישה לסחורה שלהם, להחזיק את העסק שלהם ולהמשיך ככל הניתן במציאות הלא פשוטה שאנו חווים".

מעצבים ומעצבות המעוניינים להצטרף ליוזמה מתבקשים להעביר בקשה לכתובת המייל – [email protected]  ולצרף את שם בעל העסק, כתובת מייל להתקשרות ורקע קצר.

TERMINAL X (צילום: דימה טליאנסקי)
TERMINAL X (צילום: דימה טליאנסקי)

ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X:"מדינת ישראל חווה תקופה קשה לאור המלחמה בימים אלה, ומעצבי אופנה רבים, בפרט באזור בדרום והצפון, נפגעו כלכלית מהמצב הביטחוני. אנו מקווים שנוכל לסייע להם בשמירה על חיות העסק שלהם, פרנסתם ובחיבורם לכמה שיותר ישראלים".

בנוסף,  TERMINAL X חברו לארגון לתת בשיתוף פעולה למען משפחות הדרום, ומגייסים את הציבור לסייע ולתרום מארזי טקסטיל וביגוד לילדים. בנוסף למארזי התרומות הם תרמו 3,000 מוצרי ילדים עבור משפחות הדרום. באתר מוצעים 4 מארזי תרומה של מגוון מוצרים לילדים ובמחירים מגוונים החל מ-50 שקלים ועד 300 שקלים. המארזים ישלחו בחינם היישר ממחסני האתר לארגון לתת ומשם לילדי משפחות הדרום.