סלינה גומז שהיא האדם השלישי, והאישה הראשונה (!) הנעקבת ביותר באינסטגרם, עם 430 מיליון עוקבים, החליטה בשבוע שעבר לשבור שתיקה בנוגע למלחמה ועדיין עשתה זאת בצורה מתחמקת למדי כשכתבה: ״אני פשוט לא יכולה לסבול שאנשים חפים מפשע נפגעים. זה מה שעושה אותי חולה. הלוואי שיכולתי לשנות את העולם, אבל פוסט לא יעשה את זה״, כשהיא לא מתייחסת באופן ישיר לפעולת הטרור שקרתה בישראל וגם לא לצד העזתי. לפני כמה ימים היא אף עשתה לייק לפוסט של אנג'לינה ג'ולי שגינה את פעולות ישראל בעזה. אמש (ב'), נראה שהיא נוקטת עמדה ברורה. 

סלינה גומז נוקטת עמדה? (צילום: Monica Schipper/Getty Images)
סלינה גומז נוקטת עמדה? (צילום: Monica Schipper/Getty Images)

בחשבון האינסטגרם של מותג האיפור ״Rare Beauty״ שבבעלותה, פרסמו אתמול תמונה עם המילים "משבר הומניטרי בעזה". אז כן - עוד לפני שקראנו את תוכן הפוסט, זה לבד כבר סימן לנו באיזה צד הם.

בתיאור הפוסט כתבו: ״אנחנו הרוסים מהתמונות והדיווחים המגיעים מהמזרח התיכון. אלפי אזרחים פלסטינים חפים מפשע נהרגו בהתקפות אוויריות ישראליות ומיליוני אזרחים נעקרו מבתיהם ונותרו ללא גישה למזון, מים, תרופות או צרכים להישרדות. חלק גדול מהקורבנות הללו הם ילדים. יש להגן על אזרחים פלסטינים, נקודה.״

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Selena Gomez‎‏ (@‏‎selenagomez‎‏)‎‏

בשביל לצאת לידי חובה הוסיפו: ״נותרנו שבורי לב ממתקפת הטרור הנוראית נגד אזרחים חפים מפשע בישראל ב-7 באוקטובר, רבים מהם גם ילדים. אין מצב שהתקפות על אזרחים הן דבר מותר או מקובל. אנו מגנים בחריפות כל צורה של אנטישמיות ואיסלאמופוביה. קוראים לכולם לתמוך בארגונים הומניטריים הפועלים ללא לאות כדי לספק סיוע וסיוע לנזקקים. כל פיסת עזרה יכולה לעשות את ההבדל.״

עוד הצהירו כי המותג יתרום לאגודות הצלב האדום/הסהר האדום הבינלאומיות - מגן דוד אדום, ואגודת הסהר האדום הפלסטינית - המעניקות טיפול דחוף בשטח. וגם שיתרמו ל״יוניסף״- סיוע רפואי דחוף ומשאבים לילדי עזה.