החיילים החיילות שמשרתים אותנו עכשיו בחזית, בעורף ועמוק בתוך עזה, עושים הכל כדי לשמור אותנו בטוחים. וכעת, יותר מחודש אחרי שהתחילה הלחימה, לא נראה שהם חוזרים בקרוב לשגרת החיים שלהם. עבורם (וקצת גם בשבילנו), איגדנו עם פולה בליק דיין - מומחית לקוסמטיקה מתקדמת ורפואה טבעית, את הטיפים הכי חשובים לשמירה על עור פנים נקי ומטופח בתנאי שטח.

שגרת בוקר :

קמנו בבוקר, חשוב לנקות את הפנים עם סבון פנים. במידה ואין בסביבתכם סבון פנים ייעודי, תוכלו לשטוף אותן עם סבון רגיל. אחרי ניקוי חיוני, הגיע הזמן למריחת קרם פנים. 

קרם לחות המזין את העור כל כך חשוב בתנאי שטח. הקרם מלא בחומרים חיוניים ויוצר שכבה המגנה עליו מנזקי הסביבה כמו לכלוך, אבק, קרינת שמש ושאריות איפור. נסו להקפיד על מריחה של קרם לחות פעמיים ביום. אם אין אפשרות, אז עשו זאת פעם אחת בסוף היום אחרי ניקוי עור הפנים.

הגנה קבועה מהשמש - השמש היא האויב מספר אחד של עור הפנים, וזאת בשל העובדה כי חשיפה ממושכת לשמש עלולה להוביל לאובדן קולגן ובהתאם לכך גם להופעה של כתמי פיגמנטציה. הגנה קבועה מהשמש המתבצעת באמצעות מריחה קבועה של קרם הגנה ייעודי לעור הפנים לצד שימוש קבוע באבקת קולגן מהווה את הדרך הטובה ביותר לשמור על עור הפנים.

פולה בליק דיין (צילום: אור גפן)
פולה בליק דיין (צילום: אור גפן)

שגרת ערב : 

כמו בבוקר, הקפידו על ניקוי הפנים – רצוי לשטוף פנים כל ערב לפני השינה עם סבון לניקוי כל האבק, הזיעה, הפיח ושלל הלכלוכים שמצטברים במהלך היום. לפני ששוטפים פנים, חובה לשטוף את הידיים שיהיו נקיות.

פילינג – אם יש אפשרות, כדאי לעשות פילינג פעם בשבוע. הפילינג הוא למעשה תכשיר שמקלף את שכבות העור העליונות, ומעודד צמיחה של עור חדש ומתוח. הקילוף יוצר בעצם תהליך מבוקר הגורם להתחדשות התאים. פעולת הפילינג מורידה את שכבות הלכלוך, והמראה המתקבל הוא זוהר ומתוח. כמובן שחובה לעשות פילינג עדין ולא פולשני .

מריחת קרם פנים – כמו בבוקר, מצאו עוד דקה למריחת קרם לחות מזין. ואנחנו מזכירים, אם פספסתם בבוקר, זאת ההזדמנות לתת בוסט של לחות לעור שלכם.

שתיית מים! כן, גם בקיץ וגם בחורף, לאורך כל שעות היום, חשובה ההקפדה על שתיית מים. שתיית 8-10 כוסות ביום תביא לכך שגם העור יקבל מן הלחות של המים ויישאר גמיש. העור הוא האחרון המקבל מן המים שמגיעים לגוף בשתייה. לכן, שתיית מים רבים היא חשובה מאוד עבור עור הפנים.