אתמול (בלילה שבין ראשון לשני) התרחש ערב הגאלה השנתי של של מוזיאון האקדמיה בלוס אנג'לס, קליפורניה. האירוע השנתי נועד לגייס כספים לתערוכות המוזיאון ולתוכניות הציבוריות. אמש, הגאלה אירחה גם אורחים מפורסמים מיוחדים כמו מריל סטריפ, מייקל בי ג'ורדן, אופרה ווינפרי וסופיה קופולה, שכולם זכו להוקרה על תרומתם האישית לקולנוע ולסיפור סיפורים.

כאירוע הפותח לעונת הפרסים הנוצצת שמתחילה בינואר, הגאלה של האקדמיה תמיד מביאה את הכוכבים הגדולים של הוליווד ללבוש את הלוקים הטובים ביותר לפתיחת העונה. אנחנו כאן כדי לנעוץ בזיכרון את המתלבשות הטובות ביותר לשטיח אמש, וגם את אלו שהיו אכזבה גדולה. 

דואה ליפה

זה לא סוד שדואה ליפה לא בדיוק נמנית כחלק מתומכיה של מדינת ישראל, ולא פעם בשנים האחרונות יצאה נגדנו בפוסטים חריפים במיוחד. דואה מתוקה, לפני שאת בוחרת להטיף לנו שימי לב עם מה את יוצאת מהבית. ליפה אמנם לבשה שמלת תחרה שחורה של בית האופנה המוערך שאנל, שהתגייס לטובת ישראל וטרם עבור מדינתו הרבה כספים מתחילת המלחמה, ועדיין, אולי על מישהי אחרת היינו אוהבים את הבגד יותר.
בקיצור: אכזבה. 

ומה הקטע של השיער האדום? (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
ומה הקטע של השיער האדום? (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

נטלי פורטמן 

את המתלבשת הבאה אנחנו אוהבים מאוד, אבל בחרנו להיות אובייקטיביים ואמיתיים ולשים את אהבתנו אליה בצד, על אף שהביעה תמיכה בישראל בתקופת המלחמה. נטלי פורטמן (המהממת יש לציין) הגיעה אמש בשמלה מיוחד מאוד של בית האופנה דיור, עם שרוולים ארוכים, בד מעט שקפקף וכשחבל דק קשור סביב המותן והמרפקים. על השמלה הדפסי זהב של מעין עלים, ואנחנו חייבות לומר שלא התחברנו הפעם, אבל על טעם וריח בהחלט אין מה להתווכח.  
בקיצור: יכולת יותר אבל את עדיין הורסת. 

נטלי פורטמן (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
נטלי פורטמן (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

סלינה גומז 

הזמרת שהייתה לאחרונה תחת מתקפה אחרי שהביעה עמדה לא ברורה בנוגע למלחמה בין ישראל לחמאס, וחגגה השבוע בחתונה של חברים יהודיים הותירה אותנו מבולבלים בנוגע לעמדותיה. בכל אופן, גם הפעם בחרנו להיות אובייקטיביים לגבי הלוק אותו לבשה אמש. סלינה הגיעה לשטיח האדום כשהיא לובשת שמלה שחורה מרשימה מאוד של בית האופנה ולנטינו. השמלה שגלשה עד הרצפה לוותה בצווארון פאייטים כסוף מרשים ובולט שהבליט את כתפייה. היא גם לבשה כפפות אופרה שחורות ונטפה ביהלומי טיפאני ושות' שנצצו מעל לכפפות.
בקיצור: עפנו עלייך.

סלינה גומז (צילום: Emma McIntyre/Getty images)
סלינה גומז (צילום: Emma McIntyre/Getty images)

היילי ביבר

כמה פשוט היילי ככה טוב. אשתו של ג׳סטין שבמהלך המלחמה הראה תמיכה בישראל לא פעם, הגיעה לשטיח האדום כשהיא לובשת שמלת פייטים שחורה של סן לורן, עם צוואר צמוד וסגור והתרחבות קטנה בחלק התחתון שלה.
בקיצור: לפעמים לא צריך יותר מדי בשביל להיראות וואו. 

היילי ביבר (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
היילי ביבר (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

קנדל ג׳נר

חביבות המערכת הן ללא כל ספק משפחת קרדשיאן ג׳נר, שבכל שלב במלחמה הראו את תמיכתן בישראל. קנדל כהרגלה, הצליחה לגנוב את הפוקוס אתמול כשלבשה שמלה אדומה סקסית מאוד בבד שקוף למדי כשהיא איננה לובשת חזיה. השמלה המושלמת שלבשה הייתה של בית האופנה פנדי, ואנחנו די בטוחים שרוב הפוקוס של הערב היה עליה, טוב נו, איך לא.
בקיצור: לא סתם התומכות שלנו הכי שוות. 

קנדל ג׳נר (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
קנדל ג׳נר (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

קאיה גרבר 

הדוגמנית ושחקנית היהודיה (כן, עוד אחת משלנו), הגיעה אמש לשטיח האדום כשהיא לובשת שמלת סטרפלס מנופחת, בצבע שחור עם נקודות בצבע כסוף של המותג סלין. עם התסרוקת ומחשוף השמלה היא נראתה פשוט מושלם ונתנה לנו מעט וויב של מרלין מונרו.
בקיצור: אהבנו ממש.

קאיה גרבר (צילום:  Frazer Harrison/Getty Images)
קאיה גרבר (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

דמי מור

השחקנית הלוהטת דמי מור, שלפעמים אנחנו צריכות לצבוט את עצמנו בשביל להאמין שהבחורה הזאת בת 61! צעדה אתמול השטיח האדום כשהיא באמת נראית מיליון דולר וגם יותר. מור הגיעה בשמלה צמודה מנצנצת בצבע רוז מיוחד שלחלקה העליון מתלווה פרח מימדי ענק, אותה עיצבה תמרה ראלף.
בקיצור: דמי את מפתיעה אותנו כל פעם מחדש ואנחנו מתחילות לחשוש שאין זה קשור לבגד. 

דמי מור (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
דמי מור (צילום: Frazer Harrison/Getty images)