על אף הקושי של מעצבי ומעצבות אופנה ישראלים להתפרנס בשנים האחרונות בעקבות כניסת מתחרים זולים מרחבי העולם לשוק המקומי ויוקר המחייה בארץ שמייקר את כל מי שמייצרים אופנה כחול- לבן, ובתקופה האחרונה אפילו עוד יותר, אנחנו רואים לא מעט מעצבים שנרתמים למאבק המלחמתי במעשים שמרגשים אותנו. אחת מהם היא המעצבת הישראלית אסיה. 

אסיה בעלת המותג המוכר ASIA בצעד שעשה לנו טוב על הלב, החליטה לתרום  כ-3,000 פריטי אופנה בעיצובה בשווי כולל של מיליון וחצי ש"ח בחנות פופ-אפ במתחם meex שרונים למפונות הצפון והדרום שמוזמנות רק להגיע ולקחת ללא תמורה.

אסיה, אשר מוכרת בעיצוביה הייחודיים בארץ ובחו"ל, הלבישה לא מעט כוכבים באירועים נוצצים, בשטיחים האדומים ובשבועות האופנה ומתחזקת חשבונות פעילים ברשתות החברתיות בעלי חשיפה נרחבת לעשרות אלפי עוקבים ומיליוני צופים. מאז תחילת הלחימה, נאלצה אסיה כמו עסקים רבים, להשהות את פעילות הסטודיו שלה לשמלות כלה וערב אשר ממוקם בגן יבנה שהפכה להיות עיר מטווחת במיוחד. לאחר חודשיים של לחימה בהם גם הפכה את הסטודיו לחמ"ל שעבד יום ולילה בהסברה בינלאומית בין השאר גם ללקוחותיה בחו"ל עם מתנדבים מסביב לשעון בתרומות לחיילים, היא החליטה לעלות שלב ויזמה את ההחלטה לתרום את קולקציית הקיץ והחורף שלה לשנת 2022-23 במלואה לנשים מפונות מיישובי הדרום והצפון. 

אסיה רביבו (צילום: אלעד אדמוני)
אסיה רביבו (צילום: אלעד אדמוני)

הבגדים המוצעים בחנות הם פיסים ייחודיים בעיצוביה במגוון קטגוריות וסוגים, יד ראשונה ממעצבת, החל בשמלות, חולצות וז'קטים דרך מכנסיים, ברמודות, חולצות מכופתרות, עליוניות ערב ועד בגדי ים ועוד. מדובר בבגדים שבימים כתיקונם מתחילים בחולצות טי שעולות כ-600 שקלים לפריט, עד שמלות ערב ששווין מגיע לכ-5,000 שקלים. מדובר בפריטי לבוש במידות 34-46. אף על פי שהייתה יכולה המעצבת להעמיד את הפריטים הללו למכירה בסכומים גבוהים או להסתפק במתן הנחות, אסיה רצתה לפתוח את ליבה לאלו שמעוניינות להתחדש בבגדים האיכותיים והייחודיים שיש, מבחינתה מדובר בזמן המתאים ביותר להעניק אור בחג החנוכה לתושבים המפונים מביתם, במיוחד בזמנים הקשים בהן המדינה שלנו מצויה.  הכוונה לספק הרגשה טובה ולחזק את החוסן של המפונות שרחוקות מאזור הנוחות בבית.

אסיה (צילום: רותם לבל)
אסיה (צילום: רותם לבל)

מעצבת האופנה אסיה מספרת: "הלב שלנו כולו בעזה, דואגים מאוד לשבויים ולחיילים. ועדיין, יש תחושה שבעורף תשומת הלב לאנשים שנאלצו לפנות את ביתם הולכת ודועכת, אני רוצה לשלוח את האהבה שלי למפונים, לעם ולמדינה. התרומה היחידה שאני יכולה לתת חוץ מהרצון להילחם עם נשק זה לשלוח להם חיבוק בצורת בגד מעשה ידיי ולתת להם ללבוש אותו ללא עלות וללא תמורה. לגרום להם לחיוך ולהנאה. זו אמרה קטנה ממני כדי לתת להם תמיכה ואהבה. העיצובים שלי הם פיסות האהבה שלי. כשהם ילבשו את הבגד שלי, אני ארגיש שהם מקבלים את האהבה שלי. שכל הנשים יבואו וימדדו, ישימו את מה שירצו בשקית ויחייכו, העיקר שיהיו מאושרות. זה כל מה שאני רוצה. זה החיבוק האישי שלי. זו היכולת שלי להגיד לכל המפונות שליבי איתן ושלא שוכחים אותן."

אסיה (צילום: איתן טל)
אסיה (צילום: איתן טל)

התאריכים בהם תפעל החנות: 12-15.12.23 או עד גמר המלאי, כל הבגדים ללא תשלום!
מיועד לנשים אשר פונו מיישובי הדרום והצפון בלבד! 
בהצגת תעודת זהות וספח כתובת מגורים.