את נעלי הוקה שהפכו יותר ויותר פופולריות בשנה האחרונה בקרב הישראלים אנחנו סבורות שכולכם כבר מכירים, כעת, לאחר ציפייה ארוכה, נוחתת לראשונה בישראל קולקציית הביגוד המסקרנת והאופנתית של מותג נעלי הריצה וההליכה HOKA, ששם לו למטרה- ש״כולנו נמשיך ונהיה בתנועה, נפרוץ את הגבולות ונתקדם יחד לשיאים חדשים״.

נעלי HOKA (צילום: יחצ)
נעלי HOKA (צילום: יחצ)

במרוצת השנים, פרץ המותג דרך לא רק בקולקציות הנעלה וספורט נרחבות אלא גם בעולמות הלייף סטייל, עם העמקה והרחבת דגמי השטח והטיולים וכעת גם בעולם ביגוד הספורט.

קולקציית הביגוד AWAKEN ENERGY של המותג שהושקה בשבוע שעבר, הנה קולקציה ייחודית שמייצרת קפסולה צבעונית, אנרגטית, נוחה ופונקציונלית. הקולקציה מאפשרת לספורטאים- חובבי אופנה לשלב בין שתי העולמות ולקבל לוק ספורטיבי וטרנדי, הכולל ביגוד והנעלה. הקולקציה מורכבת מבגדי אימון ותחרות ומדגמי העל של נעלי HOKA בעיצובים תואמים ללוק. זוהי סנונית ראשונה של  קולקציית הביגוד של המותג, כאשר הקולקציה המלאה צפויה להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2024.

קולקציית ביגוד של המותג HOKA  (צילום: יחצ)
קולקציית ביגוד של המותג HOKA (צילום: יחצ)

מה בקולקציה?
ב - AWAKEN ENERGY ניתן למצוא בגדי ספורט מעוצבים, צבעוניים ואנרגטיים לגברים ונשים וביניהם: מעילי רוח, חולצת ריצה, גופית ריצה לנשים, כובעי יוניסקס ומכנסי ריצה קצרים. זאת לצד דגמי הנעליים האייקונים של המותג: MACH X,  ROCKET X 2, CLIFTON 9 וBONDI 8-  שתואמים בצבעוניות לפריטי הביגוד של הקולקציה ויוצרים סט מושלם. במקביל להשקת הקולקציה, מושק אתר הסחר החדש של NEW RUN, היבואן הרשמי של HOKA בישראל, שעבר מתיחת פנים ומספק נוחות וחוויית משתמש חדשה, קלה וידידותית. 

קולקציית ביגוד של המותג HOKA  (צילום: יחצ)
קולקציית ביגוד של המותג HOKA (צילום: יחצ)

טווחי מחירים
1,199.90-160 שקלים.