מעצבת שמלות הכלה שנמצאת בתחילת דרכה העונה לשם קסם אור, פרסמה היום בבוקר בחשבון האינסטגרם שלה סטורי בו היא טוענת ששמלה שעיצבה בקולקציה שעברה הועתקה על ידי מעצב מאוד מוכר לקולקציית כלות 2024. 

היא פונה לעוקביה ומשתפת: ״בוקר טוב רציתי לדבר איתכם על זה שמלא מלא שאלות אותי מי זה המעצב הזה שהעתיק ממך? ואיזה שמלה הוא העתיק ממך? אז היום אני אעלה את השמלה שהוא העתיק ממני, אני לא יעלה, זה מהקולקציה הקודמת, אני אעלה פה לסטורי את השמלה שהוא העתיק ממני ובואו נראה מי תמצא מי העתיק את זה ממני. יש הרבה שכבר עלו על זה ושלחו לי הודעות, אבל אני עדיין מקבלת מלא הודעות של מי זה מה זה ואיך הוא עשה דבר כזה. זה עבודה שלכן אני לא אגיד״, אמרה קסם לעוקבות שלה והעלתה את התמונה של השמלה. לטענתה, המעצב העתיק ממנה גם בפרטים הקטנים של השמלה.

השמלה המקורית של קסם אותה העתיק לטענתה מעצב מוכר  (צילום: אינסטגרם)
השמלה המקורית של קסם אותה העתיק לטענתה מעצב מוכר (צילום: אינסטגרם)

אמנם קסם לא ציינה את שמו של המעצב אך העוקבות שלה בקלות הצליחו למצוא את המעצב אליו התכוונה כשדיברה על העתקה, וכולכן מכירות אותו, מדובר במעצב המפורסם באלון ליבנה

מאלון ליבנה נמסר: ״אני לא מתכוון לתת במה לשטויות כאלה, מצטער״.

אם נתעמק בעיצוב של השמלה ונצא מנקודת הנחה שגם מעצבי העל הגדולים מעתיקים אחד מהשני, נצליח למצוא מקום להשוואה. בשמלה של ליבנה הראפ מפוסל ותלת ממדי, בעוד שאצל קסם ניתן לראות כיווצים. בעוד קו המותן בשמלה של קסם נחתך במותן, אצל ליבנה קו המותן נמשך עד לרצפה ונדמה שהוא אף נפוח יותר. 

השמלה של אלון ליבנה (צילום: באדיבות אלון ליבנה)
השמלה של אלון ליבנה (צילום: באדיבות אלון ליבנה)

קסם אור מסרה: ״השמלה המדוברת היא מקולקציה קודמת. חשוב לי להדגיש שאף פעם לא אמרתי את שמו של המעצב ולא רציתי לעשות יחסי ציבור על שמו, להפך לא רציתי לתת לזה יד פשוט הרבה בנות ולקוחות שלחו לי על זה שכבר לא יכולתי להתעלם. אין מה להגיד יותר מדי בנושא זה מדבר בעד עצמו.. אני מאחלת לו בהצלחה שפע ופרנסה. לי זה רק מחמיא״.

השמלה המקורית של קסם אותה העתיק לטענתה מעצב מוכר  (צילום: אינסטגרם)
השמלה המקורית של קסם אותה העתיק לטענתה מעצב מוכר (צילום: אינסטגרם)