מה יש בו- בשפתון שמושך את המבטים אלינו ויוצר סביבנו סקרנות עצומה? זוהי עובדה: השפתון או הליפסטיק, הוא מוצר הקוסמטיקה הפופולרי והנמכר ביותר בעולם ופריט חובה בכל תיק איפור, לא בכדי נחשב לאביזר אופנה בפני עצמו.  

הוא חושני, מסתורי ותשוקתי, ועכשיו גם הכי סקסי שיש: מחקר שפרסמה אוניברסיטת מנצ'סטר, מצא כי גברים הכי נמשכים לנשים עם ליפסטיק אדום. במחקרם, ביקשו החוקרים מ-50 גברים להתבונן במבחר תמונות של נשים, כאשר לשליש מהן היה אודם אדום, לשליש השני אודם ורוד והשליש האחרון הלך על המראה הטבעי ונותר נטול כל ליפסטיק.

אשלי גרהאם (צילום: יחצ חול)
אשלי גרהאם (צילום: יחצ חול)

נשיקה צרפתית כל מה שרציתם לדעת 

  • למה מתנשקים בסילבסטר: יש הטוענים כי מנהג הנשיקה לקוח מחג פגאני בימי אירופה הקדומה, בו נהגו להתנשק מתחת עץ  עליו נמצא דבקון בתקופה זו של השנה. משם לקוח המנהג הנוצרי, כי גבר ואישה שנפגשים מתחת לדבקון מתנשקים בערב זה. הנשיקה מוכרת כאקט מיני, חושני, רגשי, המשלב בתוכו את כל החושים. ככזו, היא נבחרה לסמל את פתיחת חגיגות השנה הלועזית הראשונה.

  • הנשיקה הראשונה בקולנוע: נצפתה ככל הידוע בסרט בן 25 שניות שצילם תומס אדיסון בכבודו ובעצמו, בשנת 1896. מאז, כמעט כל הסרטים הרומנטיים הסתיימו בנשיקה, ההוכחה הסופית לכך שהכול יהיה בסדר. בתרבות המיינסטרים המערבית, הנשיקה נקשרה ברומנטיקה כמעט יותר מכל מחווה גופנית אחרת.

  • האנגלים הם הראשונים שקראו לנשיקה הצרפתית בשמה בסביבות 1923, הם רצו להשמיץ את הצרפתים מפני שהיו ידועים כעם עם מנהגים מיניים נועזים.

  • דקה של נשיקה שורפת עד 6 קלוריות, לעומת ריצה, שבה שורפים פי 2 קלוריות בדקה!

  • בן זוג המנשק את אשתו בבוקר לפני שהוא יוצא לעבודה מחסיר פחות ימי עבודה, מעורב פחות בתאונות דרכים, מרוויח 20 אחוז יותר מאלה שלא מתנשקים וחי חמש דקות יותר.

  • קופי אדם כמו השימפנזים, משתמשים בנשיקות לעתים קרובות כאמצעי תקשורת ובניית אמון. הם מתנשקים כשהם במתח, כנראה כדי להרגיע את עצמם. הנשיקה היא אמצעי לחיזוק. הקשר עם חברים אחרים באותה קהילה, לפעמים הם מתנשקים לאורך זמן. 

חברת רבלון משיקה בימים אלה סדרת מאסט האב חדשה: רבלון שפתון קולורסטיי סוויד אינק REVLON COLORSTAY SUEDE INK.

סדרת שפתונים קולור סטיי סוויד אינק של רבלון (צילום: יחצ)
סדרת שפתונים קולור סטיי סוויד אינק של רבלון (צילום: יחצ)

שפתון מסדרת קולורסטיי של רבלון במרקם קרמי המעניק כיסוי מלא במריחה אחת, גימור מאט, נוחות מרבית ועמידות עד 8 שעות ללא הכתמה ומריחות. בעל קצה שטוח ומדויק לתיחום קל ולמילוי השפתיים בצורה נוחה ומדויקת. פורמולת השפתון מכילה מולקולות פריימר המעניקות מריחה חלקה, מראה אחיד ועמידות הפיגמנט על השפתיים. מועשר בוויטמין E לטיפוח, הגנה ונוחות לאורך זמן. השפתון מעניק מראה שפתיים מושלם ויוצר תחושת גלואו שאי אפשר להתעלם ממנה! סדרת השפתונים קולורסטיי סוויד אינק מגיעה ב 12 גוונים עדכניים לצד גוונים מונוכרומטיים.

אביב ששון מדריכה ראשית של המותג רבלון מסבירה כיצד להגיע למראה שפתיים מושלם: 

הפכי כל שפתון לעמיד: שימוש בעפרון שפתיים לפני הנחת השפתון יהפוך אותו לעמיד יותר וימנע ממנו לנזול, להיטשטש את להצטבר בקמטוטים. השתמשי בעפרון השפתיים כבסיס – בין אם את משתמשת בשפתון ניוד, ורוד או מעדיפה אדום לוהט. התחילי בשרטוט והגדרת השפתיים ולאחר מכן מלאי את כל שטח השפה בעפרון. חכי לייבוש מלא ומשחי מעליו שכבה של שפתון – את תופתעי מרמת העמידות שלו במהלך היום.

ליפסטיק חדש של רבלון (צילום: יחצ)
ליפסטיק חדש של רבלון (צילום: יחצ)

שדרגי את המראה הטבעי:  כדי לקבל מראה של שפתיים טבעיות, אבל משודרגות יותר, השתמשי בעפרון בגוון השפתיים שלך. התחילי בתיחום עדין של השפתיים ואז טשטשי את התיחום בעזרת מברשת, או בעזרת האצבעות – לכיוון פנים השפתיים. השלימי בשכבה דקה של גלוס עדין ותיהני ממראה שפתיים מלא ומחמיא באופן טבעי. 
ליפסטיק בגוון ניוד (צילום: יחצ)
ליפסטיק בגוון ניוד (צילום: יחצ)

התאימי את גוון השפתון לסגנונך האישי ולסגנון האירוע אליו את יוצאת:  

השפתון האדום הוא נצחי, הוא נשי וסקסי והוא נראה תמיד טוב ומשדרג כל הופעה. 

את אוהבת את המראה המודגש של הפאם פאטל? לכי על צבעים נועזים: בגווני השזיף או פוקסיה 

למראה לא מחייב ומעודן- השתמשי בשפתונים בגווני הניוד –טבעי , פסטלים ונגיעות אפרסק  למראה מתקתק-  מומלצים הגוונים הוורדרדים

לבעלות עור כהה ושזוף- גוונים אדומים וכתומים

לבעלות עור בהיר, לבן- כתומים ואדומים-ורדרדים

לשפתיים דקות- מומלץ גוון שפתון שאינו כהה מאד

לשפתיים בשרניות מאד- כדאי להסתפק בגוונים מעודנים