קנדל ג'נר פרסמה אמש בחשבון האינסטגרם שלה המונה 294 מיליון עוקבים, צילומים שלה נופשת שלבשה שמלה מסקרנת במיוחד אך עם טוויסט.

באלבום תמונות ששיתפה לובשת ג׳נר שמלה עד הרצפה מבד שקוף בצבע שמנת, מעין שמלת ערב שבעולמות הקרדשיאן בהחלט מתאימה להליכה על החוף. מי שאמונה לע עיצוב השמלה היא הדוגמנית הדנית אלזה הוסק, שהפכה בעצמה למעין משפיענית אופנה גדולה בעולם והקימה מותג בגדים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kendall‎‏ (@‏‎kendalljenner‎‏)‎‏

העיצוב הרומנטי של צווארון ה-V של השמלה עשוי מבד משיי שקוף לגמרי המציג את הפטמות של ג'נר. הגזרה עם חיתוכי אמצע באיזור הבטן מעל קו המותניים, קלסולים לאורך השרוולים וחצאית עם שסעים. את השמלה תוכלו להשיג תמורת סכום בסך 1,200 דולר (כ-4,400 שקלים) באתר של FWRD.

השמלה של קנדל ג׳נר בעיצוב אלזה הוסק (צילום: אינסטגרם)
השמלה של קנדל ג׳נר בעיצוב אלזה הוסק (צילום: אינסטגרם)

דוגמנית העל סגרה את הלוק עם עגילי פנינה, גולגול מרושל בשיער ואיפור בגווני ורוד. ג'נר גם כללה תמונה שלה ושל הבסטי שהצטרפה להליכה על החוף- היילי ביבר, כששתיהן נראות כמו אלות על החוף שהן מצטלמות מול השקיעה, האוקיינוס ​​ועצי הדקל. מייסדת היופי של ״פינק״, בת 27, לבשה שמלה לבנה צמודה לגוף שהדגישה את הגזרה המושלמת שלה, ועגילי זהב.

קנדל ג׳נר והיילי ביבר (צילום: אינסטגרם)
קנדל ג׳נר והיילי ביבר (צילום: אינסטגרם)

לצד הפוסט שלה, ג'נר הוסיפה כיתוב מלא רגש שמגיע רק שבועות בודדים אחרי שהיא והראפר בד באני נפרדו: ״שנים חולפות, והן נראות מהירות יותר ויותר. נוכחות וזמן זה כל מה שאני יכולה לבקש. כל כך אסירת תודה על מה שעבר, כל כך אופטימית למה שעתיד לבוא. לכי תאהבי את האנשים שאת מחזיקה קרוב לליבך, ואל תבזבזי שניה ❤️ 2024, תרעיפי עלי אהבה וצחוק, הכרת תודה וצמיחה, סבלנות ונוכחות״ ונאמר אמן.

נראה שטוב לה בלי הארנב הרשע (צילום: אינסטגרם)
נראה שטוב לה בלי הארנב הרשע (צילום: אינסטגרם)