השחקנית האנגלייה וכוכבת הסרט ״נשים קטנות״ פלורנס פיו, שמועמדת לפרס אוסקר על היותה שחקנית המשנה הטובה ביותר על משחקה בסרט,  הגיעה אתמול לאירוע ארוחת הצהריים של פרסי ה- AFI בחליפה מטריפה שפשוט לא יכולנו להעביר לסדר היום.

פלורנס פיו הגיעה לשטיח האדום כשהיא לובשת חליפת שניי חלקים בצבע אוף וויט: מכנסיים בגזרה ישרה וגבוהה (מעל המותן) כשלמטה היא מעט מתרחבת, וחכו, עדיין לא הגיע החלק המעניין שגרם ללוק הזה להיות בין הטובים שנראו.

פלורנס פיו (צילום: Monica Schipper/Getty Images)
פלורנס פיו (צילום: Monica Schipper/Getty Images)

לחלק העליון לבשה השחקנית האנגלית בת ה-28 ג׳קט צמוד בצבע תואם כמובן, ואותו היא השאירה פתוח כשרק שלושת הכפתורים העליונים של הג׳קט נשארו פתוחים.  לז'קט שלה היו רפידות כתפיים חזקות, צווארון מנדרינה וכפתורים תואמים עגולים ודקים שעלו עד לצוואר של השחקנית.

את שיערה עיצבו עם ג'ל כנגד פניה ואי אפשר שלא היה לשים לב לסירוק הגבות המושלם ולנזם באף שהיא בחרה להוסיף ללק. ומשכו תשומת לב לגבות ולטבעת האף הנועזות שלה.

נשמח לג׳קט כזה בארון (צילום: Monica Schipper/Getty Images)
נשמח לג׳קט כזה בארון (צילום: Monica Schipper/Getty Images)

אחרי בדיקות שערכנו הצלחנו לגלות שהלוק ההורס של פיו עוצב על ידי המעצבת האגדית (והיהודייה יש לציין) סטלה מקרטני כחלק מקולקציית אביב-קיץ לשנת 2024, וכל מי שמעוניינת תוכל לרכוש את החליפה שתעלה לאוויר בחודשים הקרובים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Check the Tag‎‏ (@‏‎checkthetag‎‏)‎‏