וולט וקבוצת פקטורי 54 מודיעות על שיתוף פעולה ראשון מסוגו, במסגרתו ייפתחו באפליקציה חנויות של שמונה מותגים בינלאומיים נחשקים. עם מבחר פריטים אייקונים, אופציות למגוון מתנות ולרכישת גיפט-קארד, השיתוף מאפשר הזמנת משלוח מהיר והחזרות מוצרים בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, ראשון לציון, בת ים וחולון.

levis for factory54 (צילום: יחצ)
levis for factory54 (צילום: יחצ)

זהו צעד משמעותי בכניסתה של וולט לתחום האופנה. במסגרת המהלך, ומתוך דגש משמעותי על חווית לקוח מצוינת גם בתחום האופנה, מציגה וולט לראשונה פיצ׳ר החזרת מוצרים באמצעות שליח ובאופן מיידי.

הפיתוח הטכנולוגי יאפשר ללקוחות שהזמינו מחנויות קבוצת פקטורי 54 להחזיר את הפריטים באמצעות שליח שיגיע תוך דקות ספורות, ובשלב זה השירות יוצע ללא עלות. הלקוחות יוכלו להחליט האם להחזיר מוצר מסוים או את המשלוח כולו, להזמין שליח באופן מהיר, ולמסור לו את המוצר תוך דקות בודדות. וולט תאפשר ללקוחות החזרה אחת בכל רכישה, עד 14 ימים מביצוע ההזמנה.

TOMMY HILFIGER FOR FACTORY54 (צילום: יחצ)
TOMMY HILFIGER FOR FACTORY54 (צילום: יחצ)

ליאור אשכול, מנכ״לית Wolt ישראל: ״המשימה שלנו בוולט היא להעניק חווית לקוח איכותית שמגדירה מחדש את הצרכנות בישראל. התחלנו בתחום המסעדות ובהמשך הרחבנו את הפעילות לסופרים, פארם וסגמנטים נוספים. היום, אנחנו שמחים להרחיב את חווית השימוש לתחום האופנה עם שדרוג משמעותי: שירות החזרות מיידיות שיאפשר את חווית הוולט המלאה גם באופנה. שיתוף הפעולה עם פקטורי 54 הוא פורץ דרך ואנחנו שמחים לעבוד עם שחקן מוביל וחדשני עם כניסתנו לתחום האופנה.״

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎UGG®‎‏ (@‏‎ugg‎‏)‎‏

תומר אירני, מנכ"ל קבוצת פקטורי 54: "הלקוח אצלנו מעל הכל, ואנחנו תמיד בוחנים שיתופי פעולה טכנולוגיים ועסקיים בכדי לתת את השירות הטוב ביותר, ולצידו חוויה ברמה הגבוהה ללקוח. שיתוף הפעולה עם וולט מתחבר לקצב החיים הדינמי בעידן שבו הצרכנים מצפים לתגובה מיידית". 

על המותגים של קבוצת פקטורי 54 בוולט:

UGG

טווח מחירים: 935-213 שקלים.

CALVIN KLEIN

טווח מחירים הלבשה תחתונה: 199-89 שקלים. 
טווח מחירים הלבשה ואביזרים: 1329-89 שקלים.

TOMMY HILFIGER

טווח מחירים חולצות הכפתורים והפולו האייקוניות: 459-369 שקלים. 
טווח מחירים הלבשה ואביזרים: 2190-109 שקלים. 

LEVI'S

טווח מחירים דגמי 501: 549-449 שקלים. 
טווח מחירים הלבשה: 549-169 שקלים.

ASICS

טווח מחירים: 765-213 שקלים. 

PETIT BATEAU

טווח מחירים למארזי פריטי בייבי עם הדפס הלבבות האהוב: 120-70 שקלים. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Petit Bateau‎‏ (@‏‎petitbateau‎‏)‎‏

BIRKENSTOCK

טווח מחירים: 595-187 שקלים.

DR. MARTINS

טווח מחירים: 935- 638 שקלים.