מתחם אאוטלט חדש ייפתח בסוף החודש במרכז Dcity במעלה אדומים. המרכז, בבעלות איש העסקים דוב רבינוביץ', יתפרס על פני 2,000 מ"ר ויציע מותגי אופנה מובילים לנשים, גברים וילדים, בהם: פולו, גאפ, צ'מפיון, אנדר ארמור, צ'יקו לילדים, גאנט ועוד.

מתחם ה-Brands Outlet יתפרס על-פני 2,000 מ''ר ויציע תמהיל רחב של מותגים בינלאומיים בעשרות אחוזי הנחה. המתחם יכלול מחלקות בגדים, נעליים ואקססוריז של מותגים בינלאומיים מובילים, לנשים, גברים, ילדים ונוער. למשל, חולצות פולו לגברים תעלה 99 שקלים, כל גם לסריגי פולו לנשים. קפוצ׳ונים של GAP  לגברים ולנשים תוכלו למצור שם ב-89 שקלים

"מתחם האאוטלט החדש נפתח כחלק האסטרטגיה שלנו להפוך את מתחם Dcity למוקד מרכזי של חנויות אאוטלט ועודפים של מותגים פופולריים במחירים ברי השגה. בשנה שעברה נפתחו אצלנו חנות אאוטלט של מחסני חשמל וחנות ענק של מקס סטוק. כעת, עם פתיחת שנת 2024, אנחנו חונכים את שדרת האאוטלטים החדשה שלנו עם פתיחת מתחם ה-Brands Outlet שיציע מותגים מובילים בהנחות ענק לאורך כל השנה. במקביל, אנו נמצאים בתהליכי מו"מ עם רשתות מובילות לפתיחת חנויות אאוטלט נוספות בשדרת ההאוטלטים שלנו", מסבירה פנינה רווח מנכ''לית מרכז Dcity.