קים קרדשיאן הציגה אמש את ארונה המלא בתיקי בלנסיאגה בעקבות גל הביקורת על תפקידה כשגרירת מותג האופנה היוקרתי.

מייסדת חברת ״סקימס״ קידמה את בית האופנה בחשבון האינסטגרם שלה המונה כ-364 מילון עוקבים, ביום שלישי כששיתפה תמונות שלה כשהיא מצטלמת בארון הפרטי שלה ובו ניתן לראות מעל 100 תיקים של המותג. 

בקטע קטע וידאו שהעלתה ראו את קים מנסה להבין כמה תיקים יש שמוצגים על ארבעת המדפים בחדר, "ההערכה שלי תהיה 130", אמרה לצוות הצילום לפני שספרה כל אחד מהם. גורו המדיה והמיליארדרית בת ה-43 התלהבה וחשפה שספרה 128 תיקים לפני שנזכרה שיש לה גם אחד ביד. "129! טעיתי בתיק אחד ", אמרה. "רבותיי, זכיתי".

לפי בדיקה קצרה שערכנו באתר המותג בלנסיאגה, גילינו כי כל תיק עולה בערך 3,000 דולר, כלומר שמלאי התיקים של קרדשיאן שווה כ-387,000 דולר ובשקלים מדובר בסכום בלתי נתפס של כ-מיליון וחצי שקלים. 

קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

בקמפיין ארונה של כוכבת הקרדשיאנס שכבר מוצג באינטרנט, היא לובשת חליפת גוף שחורה ללא כתפיות בשילוב עם עקב סטילטו. את מראה היא השלימה עם תסרקות ההסגנון ה"רטוב" הייחודי לה. בתמונה נוספת מהצילומים שפירסמה באינסטגרם שלה, היא מצטלמת על מדף שהיא מוקפץ בתיקים ולובשת צווארון גולף בצבע בז' וחותלות שחורות שקופות.

קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)
קים קרדשיאן (צילום: אינסטגרם)

קרדשיאן, שנחשבת לתומכת נלהבת של המותג במשך שנים, הודיעה על השותפות האחרונה שלה עם בלנסיאגה ביום שני בעקבות הקמפיין השערורייתי של המותג ב-2022.  ״כבר כמה שנים שעיצוביה של בלנסיאגה היו חלק ממראות הרבים שלי - וכמה מהרגעים האייקוניים ביותר שלי מבחינת אופנה״, אמרה, ״עבורי, מערכת יחסים ממושכת זו מבוססת על אמון הדדי ומחויבות לעשיית הדבר הנכון. אני מתרגשת לגבי הפרק הבא של המותג ולהפוך לשגרירת שלהם״.

האמא לארבעה ילדים ספגה ביקורת ממעריציה על קבלת התפקיד עם בלנסיאגה לאחר שבית האופנה הציג ילדים צעירים מחזיקים דובונים עטויים בבגדי BDSM בקמפיין שלו מנובמבר 2022. "אותו מותג שעשה ילדים מיניים, אנחנו פשוט אמורים לשכוח מזה?" צייץ מישהו ביום שני. "אף פעם אל תשכחי מה שהם עשו, למה ילדים צולמו בזמן שציוד BDSM פרוש על הרצפה?", כתב מישהו אחר.  “קים תתמוך בכל דבר ותעשה הכל בשביל כסף. אפילו תהיה שגרירה של פדופיליה", הוסיף עוקב נוסף.

קים קרדשיאן לובשת בלנסיאגה (צילום: Phillip Faraone/Getty Images)
קים קרדשיאן לובשת בלנסיאגה (צילום: Phillip Faraone/Getty Images)

בעת שערוריית בלנסיאגה ב-2022, קרדשיאן גינתה את הקמפיין ה"מטריד" ואמרה שהיא “נפגעה". "שתקתי בימים האחרונים, לא משום שלא הוגעלתי ונזעמתי מהקמפיינים האחרונים של בלנסיאגה, אלא כי רציתי הזדמנות לשוחח עם הצוות שלהם כדי להבין בעצמי איך הדבר הזה יכול היה לקרות", כתבה קים. עוד הוסיפה: ״כאמא לארבעה, נרעדתי מהתמונות המטרידות. בטיחות הילדים חייבת להישמר ברף הגבוהה ביותר וכל ניסיון לנרמל התעללות בילדים מכל סוג אינו ראוי לחברה שלנו - נקודה“.  

מאוחר יותר היא הוסיפה: ״אני בוחנת מחדש את היחסים שלי עם המותג, על בסיס נכונותם לקבל אחריות על משהו שמעולם לא היה צריך לקרות מלכתחילה - והפעולות שאני מצפה לראות אותם נוקטים כדי להגן על ילדים״.  

קרדשיאן הייתה נאמנה לבלנסיאגה במשך שנים, ואף השתתפה במט גאלה 2021 עם המעצב היצירתי של המותג, דמנה. היא גם הופיעה בקמפיינים קודמים של החברה ודהרה על המסלול בתצוגת המותג בשבוע האופנה בפריז 2022. לאחרונה, היא חזרה לדגמן עבור בית האופנה בסתיו 2023.