עדן גולן היא ללא ספק אחת ממתמודדות הריאליטי שסביר שלא נשכח. לאורך עונה שלמה ב״כוכב הבא״ היא גרמה לנו להתאהב בה בכל פעם מחדש כשהביאה לבמה משהו חדש ושונה מכל מה שהיה כאן לפניה. לאורך העונה ומהרגע הראשון, עקבנו באדיקות אחרי המתמודדות הנוצצת עדן גולן, המקצועיות של הבחורה הזאת שניכרת החל מבחירת הבגדים שלה, החוש האופנתי ועד לכישרונה הבילתי מוגבל הם שהביאו אותה לנצח ובגדול.

עדן גולן בשמלה של אלון ליבנה (צילום: אינסטגרם)
עדן גולן בשמלה של אלון ליבנה (צילום: אינסטגרם)

בערב הגמר שנערך אתמול, ביצעה גולן שני ביצועים. לביצוע הראשון היא עלתה בשמלה ורודה וצמודה ושרשרת יהלומים כשכל התפאורה ברקע הייתה מדוייקת בעבור הלוק שנתפר במיוחד עבורה על ידי המעצב אלון ליבנה (שעיצב עבורה לא מעט לוקים לאורך התכנית). ובוודאי שהשם הזה מוכר לכם, אלון ליבנה מלביש מפורסמות רבות והיה גם מי שעיצב עבור נועה קירל את הבגד ההיסטרי שלבשה באירוויזיון

הלוק הראשון של עדן גולן בגמר ״הכוכב הבא״ (צילום: אינסטגרם)
הלוק הראשון של עדן גולן בגמר ״הכוכב הבא״ (צילום: אינסטגרם)

גם את הלוק השני שלבשה עדן גולן כשביצעה את השיר איתו זכתה עיצב עבורה אלון ליבנה ואנחנו חייבות להודות שזאת אחת השמלות היפות ביותר שראינו לאחרונה. שמלה שחורה צמודה, בגזרה כל כך מחמיאה ומשדרת אצילות. על הסטיילינג היה אמון הסטייליסט הצמוד של נועה קירל, איתי בצלאלי

עדן גולן (צילום: רגב זרקה)
עדן גולן (צילום: רגב זרקה)

שוחחנו הבוקר עם אלון ושאלנו אותו מה דעתו על הזכיה של עדן והאם היא מתאימה לייצג אותנו באירווזיון: ״ברור שהיא מתאימה. היא הכי מתאימה ויש לה קול מדהים והיא מקצועית בטירוף״, מסר.

ואם גם אתן השתגעתן מהשמלות ההורסות שלבשה, בדקנו לכן על אפשרות להשיג אותן וזו הייתה תשובתו- ״השמלות שלבשה עדן בערב הגמר הן מקולקציות קיימות שלי וניתן להשיג בתפירה אישית, לא בהשכרה״.