למרות שאנחנו שבויים בקונספציה - בית האופנה קלווין קליין אף פעם לא הסתפק רק בדוגמנים שמצוידים בשישיית קוביות ושרירי זרוע מפלצתיים. תמיד יצוץ לו קמפיין שערורייתי שכולל סלב רותח או פרסומת שתדאג לשני דברים – לוויראליות וצקצוקים. המצקצקים אם תהיתם, לא יוותרו על פריטים של המותג אבל אתם יודעים איך זה.

ברשימת הפרצופים שכיכבו בקמפיינים האייקונים של המותג נמצא את השחקן מארק וולברג, שלפני שהפך לשחקן איכותי, היה אז בתחילת הניינטיז ראפר שעשה לא מעט בלגן. הזמר ג'סטין ביבר תפס את המקום מול המצלמה בתמונות שהיו המשך ישיר לקמפיין האייקוני של וולברג שני עשורים לאחר מכן. גם ג'ימי דורמן שזכור לנו בלי בגדים ב'חמישים גוונים של אפור' סימן וי על בית האופנה האמריקאי.

אידריס אלבה לקלווין קליין (צילום: mert alas)
אידריס אלבה לקלווין קליין (צילום: mert alas)

כעת ממשיכים בקלווין קליין עם ליהוק פרצופים שכולנו מכירים. אחרי קמפיין רותח בכיכובו של ג'רמי אלן ווייט לקו ההלבשה התחתונה, עכשיו מגיע תורו של קמפיין חדש לקו הביגוד בכיכובו של השחקן אידריס אלבה. 

לשחקן הבריטי אידריס אלבה בן ה-51 רזומה מרשים במיוחד. לצד פרויקטים בתיאטרון, בטלוויזיה ובקולנוע אידריס גם מתפקד על תקן במאי ומוזיקאי. הוא זכה בפרס גלובוס הזהב על תפקידו כבלש בסדרת הפשע "לות'ר" ששודרה בנטפליקס, כיכב בסרט השלישי בסדרת סרטי "תור", בסרט "מהיר ועצבני: הובס ושואו" וב"יחידת המתאבדים". חובבי סדרות האיכות מכירים אותו בתור סטרינגר בל בסדרת המופת "הסמויה".

את הקמפיין, שצולם ברחובות ניו יורק, צילם הצלם המוערך מרט אלס. הסטיילינג הופקד בידיה של עמנואל אלט, עורכת ווג פריז לשעבר. ועל פי הצילומים נראה שהרוח הבועטת והחצופה זזה הצידה ועשתה הרבה כבוד למראה נקי, קלאסי וקז'ואלי. 

אידריס אלבה לקלווין קליין (צילום: mert alas)
אידריס אלבה לקלווין קליין (צילום: mert alas)

בצילומים לובש אידריס פריטים קלאסיים המהווים קלף מנצח ופריטי מאסט במלתחה הגברית. בתפריט: ג'ינס שעבר שטיפות, סריג שכיף להתעטף בו, טי-שירט נוחה, טרנץ' קלאסי, ז'קט בומבר, חולצה מכופתרת וחליפה מחויטת במראה קליל. כל הפריטים מעוצבים בגזרות נקיות, בסגנון יומיומי אך מתוחכם שמתכתב עם המינימליזם והמראה הבלתי מתאמץ המאפיינים את קלווין קליין - אותה אסתטיקה שהפכה אותו בניינטיז לאייקוני.