שנת 2024 אמנם התחילה די צולע בגזרה המקומית, אך בכל העולם משדרים עסקים כרגיל ולאחרונה אף נחשפנו לכל הטרנדים החדשים בעולם עיצוב השיער, שילכו ויתעצמו ככל שנגיע לחודשי הקיץ.

אילן מרגלית, שגריר לוריאל פרופסיונל, מספר לנו שבגזרת הצבעים הטרנד הבולט הוא שורשים עם צללית יותר כהה שממשיכה עם משחק של צבעים בהירים יותר כמו צבעי חול, בלונד ועוד.

בלאק אביס, אילן מרגלית ללוריאל פרופסיונל (צילום: יח''צ)
בלאק אביס, אילן מרגלית ללוריאל פרופסיונל (צילום: יח''צ)

בלאק אביס

נשים שאוהבות צבע שיער כהה ועומקים, תכירו את הבלאק אביס (black abyss) - גוון שחור עם רפלקטים ממעמקי הים (כחול, אדום, סגול וירקרק). מדובר באחד הטרנדים הכי חזקים כיום בתחום צבעי השיער, שמאפשר למעשה להעמיק את הצבע השחור ולתת לו טוויסט מיוחדים. הטרנד הזה מגיע בהשראת ה-AI עם צבעי השיער המודגשים.

בליאז' פניננתי

טכניקות גווני הבליאז' לא רק שנשארת איתנו, אלה משתרשת עמוק בתחום. מדובר בטכניקה ליצירת גוונים רכים ומאוד טבעיים, שמאירים את הפנים. מה שיפה בטכניקה, הוא המראה הטבעי, ממש כמו בגוונים שנוצרו ע"י השמש. 
אצל הדור הצעיר, ניתן לראות כבר שהבליאז הפנינתי-הצרפתי  מככב. ה-FRENCH BALAYAGE PEARLS נע על טווח של גוונים עם טאץ ורוד ועד אפרפר בז'.

צבעי פנינה (צילום: אילן מרגלית סטודיו )
צבעי פנינה (צילום: אילן מרגלית סטודיו )

פוני וילון

בתחום התספורות ניתן כבר להצביע על מספר שינויים בולטים. אחרי שבשנים האחרונות התרגלנו לגזור את השיער בקו ישר, אומר הספר אלי שמואל, שנת 2024 הביאה איתה הרבה יותר דירוגים ותספורות קופצניות, שמלוות במראה הפן האייקוני עם פוני וילון, שהוא  אחד המאפיינים הבולטים של שנות ה-70. השילוב הזה יתפוס תאוצה, והולך להיות טרנד מוביל.  

היי בוב

טרנד חזק נוסף, הוא חזרה לתספורות הקארה. תספורת קארה, המכונה גם בוב או גרסון, תגיע הקיץ באורך קצר עד בינוני, והיא תאופיין בקו ישר, כשהממוצע הוא גובה הלסת ולרוב עם פוני בחזית. אם אתם עוקבים אחרי טרנדים בתחום השיער, אתם בוודאי זוכרים שתספורת הקארה חזרה לחיינו כבר לפני מעל חמש שנים והיא אחת התספורות המובילות ברחוב וגם על המסלולים הגדולים.

תלתלים, אילן מרגלית  (צילום: שי יחזקאל)
תלתלים, אילן מרגלית (צילום: שי יחזקאל)

כבוד לתלתלים

תלתלים - השיער הטבעי חוזר... נראה שלמתולתלות נמאס לתחזק החלקות והן חוזרות לשיער הטבעי המרקם הטבעי והפשוט. לתת לשיער שלך להיות במרקם הטבעי שלו זה ה-טרנד ואנחנו רואים את זה אצל מתולתלות בכל העולם. נראה שגם סלבריטאיות רבות החל מדניאל גרינברג, שלומית מלכה, זנדאיה, ונסה הדג'נס ואלישיה קיז, נותנות דרור לתלתלים שלהם. הנשים העוצמתיות האלה גם מציגות את התלתלים הטבעיים המדהימים שלהן עם שיק לא מתפשר - ומוכיחות שתלתלים הם הכי סטייל שיש.

דבר אליי בחרוזים

בגזרת תוספות השיער, אומר אילן מרגלית, כי שיטת החרוזים היא הולכת לשלוט בשנת 2024. מדובר בשיטה חדשה ועדינה מאוד שלא גורמת נזק ולא מכבידה על השיער. התוספת מחוברת לשיער בחרוזים וחוט תפירה, כשסוג השיער בו משתמשים הינו שיער רוסי פרימיום בתולי.
השיטה טובה גם לעיבוי וגם להארכה של שיער ולא מכבידה על השורש.