הקוסמטיקאית קרן ברטוב, בעלת קליניקות מתקדמות בתל אביב ובלונדון שמטפלת בפניהן של הנשים הזוהרות בעולם (והגברים גם כמובן), ביניהם דמי מור, קייט מוס, נטלי פורטמן, סיימון קאוול, גל גדות, פריאנקה צ'ופרה, סוקי ווטרהאוס, קארי מוליגן ועוד, משיקה את טיפול ה- Gold Lift: חיטוב קו לסת, עור הצוואר והסנטר, הרמת גבות ועפעפיים בטיפול לא פולשני אחד עם תוצאות הנשמרות לשנתיים. 

קרן בר טוב (צילום: פרטי)
קרן בר טוב (צילום: פרטי)

טיפול ה- Gold Lift מעניק את המענה המושלם לכל מה שמפריע למרביתנו בפנים, וכל זאת בטיפול לא פולשני אחד. ניתן לבחור בטיפול אזור אחד או יותר לטיפול, כגון: הרמה וחיטוב של קו הלסת, מיצוק עור הצוואר והרמת סנטר כפול, הרמת גבות ועפעפיים. אזור הצוואר והסנטר ואזור העפעפיים העליונים היו ניתנים לטיפול עד כה רק בניתוח, אך לא רק שמדובר בתוצאות משמעותיות, המראה המתקבל הנו טבעי לחלוטין, והתוצאה נשמרת למשך שנה וחצי עד שנתיים, לאחר הטיפול אין כל תופעות לוואי. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Bartov‎‏ (@‏‎keren_bartov‎‏)‎‏

המכשיר בעצם עושה סטימולציה של העור, וגורם לגוף שלנו לייצר באופן טבעי את הקולגן והאלסטין שאנחנו מתחילים לאבד החל משנות ה-20 שלנו. את התוצאות מתחילים לראות כחודש לאחר הטיפול ועד לתוצאה המלאה ארבעה חודשים אחרי. 

הטיפול הנו בטכנולוגית אולטרסאונד לא פולשנית, המבוססת על מחקר קליני מעמיק ופטנטים רשומים, ואישורים של ה- FDA לתוצאות: שיפור במראה הקמטים והקמטוטים, הרמה קו לסת הצוואר והסנטר והרמת גבות. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Bartov‎‏ (@‏‎keren_bartov‎‏)‎‏

מתאים לכל מצבי העור ומתאים בכל עונות השנה. הטיפול הנו בפיקוח רפואי של רופא העור של הקליניקה דר׳ אלדר אורן. הטיפול משלוב בקליניקה של קרן עם מגוון טכנולוגיות מתקדמות נוספות, בהתאם למצב העור ולצרכיו, כגון RF, לייזרים שונים, IPL ועוד. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Keren Bartov‎‏ (@‏‎keren_bartov‎‏)‎‏

כמה זה יעלה לכן? תלוי בכמות האיזורים בהם תבחרו להתמקד, כשהמחיר לאיזור אחד מתחיל ב3,500 שקלים.
רמת כאב: על סולם של בין 1-10, היינו הולכות על 9. במהלך הטיפול (שאורך כמה דקות בודדות) מרגישים עוצמות חום גבוהות והתחושה היא מעין דקירות קטנות כאלה, כשכל דקירה (שמורגשת בעוצמות גבוהות) נחוות לשניות בודדות. 
איפה?
 בקליניקה של קרן בר טוב בברודצקי 43 תל אביב.