שבוע חלף מאז שגילינו כי מגישת חדשות 12 אדוה דדון, והשחקן שנפצע בקרב בבארי בשבעה באוקטובר, ידין גלמן, התארסו עוד לפני פרוץ המלחמה, אך שמרו על כך בסוד. אבל עכשיו יש לנו פרטים בלעדיים על טבעת הנישואין שחשפה את סוד האירוסין של השניים.

אדווה דדון וידין גלמן (צילום: ענת מוסברג)
אדווה דדון וידין גלמן (צילום: ענת מוסברג)

את טבעת האירוסין עיצבה עבור אדוה מעצבת התכשיטים קרן וולף, בהתאם לבקשותיו של ידין, והיא גם שמרה על כך בסוג עד שכולנו ראינו את הטבעת על ידה של אדוה.  

פנינו למעצבת הטבעת קרן וולף בניסיון להבין איך היא ידעה אולי לקלוע לטעם ולסגנון של אדוה, ״אני מכירה את אדוה משהיא הייתה בת 18, ואני הייתי כמעצבת בתחילת דרכי, ומאז יש לי איתה קשר מאוד מיוחד וכמובן שאני מכירה את הטעם שלה״ היא מספרת, ״ידין ידע שאדוה אוהבת את העיצובים שלי והוא ביקש טבעת בסגנון מלכותי, שתתאים לאדווה שהסגנון דלה מאוד קלאסי ואצילי״.

אדוה דדון (צילום: צילום מסך)
אדוה דדון (צילום: צילום מסך)

עוד היא הוסיפה כי שמרה את הטבעת בסוד תקופה ארוכה עוד לפני המלחמה ״את הטבעת הכנתי כבר בקיץ, קצת לפני המלחמה, אבל כמובן שאני אף פעם לא מספרת שום דבר אישי של הלקוחות שלי״.

בהקשר לקראט שעל ידה, פנינו לקרן וולף שסירבה לענות לנו כמה קראט יהלומים יש לטבעת ״זה מאוד אישי וזה זוג מדהים שמאוד שומר של הפרטיות (קרן עצמה שמרה על הסוד מהרבה לפני המלחמה), אבל טווח מחירי טבעות אירוסין בעיצוב אישי שלי נע בין 20,000-5,000 שקלים״.

טבעת האירוסין של אדוה דדון וידין גילמן (צילום: יחצ)
טבעת האירוסין של אדוה דדון וידין גילמן (צילום: יחצ)