הלילה (בין שבת לראשון) נערך טקס פרסי גילדת שחקני המסך (SAG) בלוס אנג'לס אליו הגיעו כוכבי הקולנוע והטלוויזיה של הוליווד. השחקן אידריס אלבה פתח את הטקס, והמעריצה המושבעת ג'ניפר אניסטון העניקה לברברה סטרייסנד את פרס מפעל חיים על עבודתה מול ומאחורי המצלמות. בגזרת הקולנוע, "אופנהיימר" בבימויו של כריסטופר נולאן גרף שלושה פרסים בולטים ושוב הביס את המתחרה "ברבי". 

בעוד שהשטיח האדום בטקס אינו מקבל תשומת לב גדולה כמו בטקסי הגלובוס הזהב והאוסקר, הוא עדיין סיפק כמה רגעי אופנה מרשימים לאורך השנים. בשנה שעברה, השחקנית אוברי פלזה עוררה שיחה עם שמלת החיתוך מייקל קורס שלה, זנדאיה התהדרה במספר ורדים המכסה שמלת קוטור של בית האופנה ולנטינו. מוקדם יותר, הייתה חליפת הכתף הנשפכת של שרה ג'סיקה פרקר מבית ויויאן וסטווד בשנת 2000, השמלה הלבנה המרהיבה של גאגא בשנת 2019, והשמלה הצמודה והחושפנית של האלי ברי משנת 1995.  

זנדאיה בטקס פרסי sag 2023 (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
זנדאיה בטקס פרסי sag 2023 (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

אספנו לכם את הלוקים הכי יפים מהשטיח האדום של הטקס שלא רצינו שתפספסו, כשאחד מהם הוא המנצח בעינינו:

קארי מאליגן
קארי מאליגן (צילום:  Frazer Harrison/Getty Images)
קארי מאליגן (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

אחד הלוקים שאהבנו הוא של השחקנית קארי מאליגן (״המאסטרו״) שלבשה שמלת משי יפהפייה בגוון שמפניה מבית ארמני פריווה. 

אמה סטון
אמה סטון (צילום:  Frazer Harrison/Getty Images)
אמה סטון (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

אמה סטון בחרה בשמלת ערב בגוון כחול קריר עם עיצוב שהזכיר לנו טווס. היא לבשה דגם מותאם אישית מבית לואי ויטון שהתאפיין בקו צווארון רצועות, פרטי תחרה ושובל. אהבנו.

ברי לארסון
ברי לארסון (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
ברי לארסון (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

כוכבת מארוול, ברי לארסון הגיעה בלוק של ברבי אמיתית שהשאיר אותנו פעורי פה. השחקנית לבשה חצאית וחולצה דרמטית מבית ורסאצ'ה אטלייר בגוון ורוד פיסטוק לטקס פרסי גילדת שחקני המסך השנה. כבשה אותנו וללא ספק הגיעה בלוק היפה ביותר שנראה בטקס.

סלינה גומז
סלינה גומז (צילום:  Frazer Harrison/Getty Images)
סלינה גומז (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

הזמרת והשחקנית הגיעה לטקס כשהיא לובשת שמלה לבנה מרהיבה מבית ורסאצ'ה שהעניקה גוון כלתי - וסביר להניח שזו הייתה התייחסות לוידאו קליפ הרומנטי שלה לשיר "אהבה באוויר" שבו יש לה גם רגע כלתי. היא השלימה את התלבושת שלה עם איפור ושיער מרשים לא פחות, עם שיער מסורק לאחור בסגנון וינטאג', שפתיים אדומות וציפורניים אדומות.

ג׳ניפר אניסטון
ג׳ניפר אניסטון (צילום:  Frazer Harrison/Getty Images)
ג׳ניפר אניסטון (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

ג'ניפר אניסטון התלבשה כמו כוכבת קולנוע אמיתית לטקס אמש. השחקנית בחרה ללבוש שמלת כסף מנצנצת מבית סלין עם שסע עמוק. השיער הקצר החדש שלה עוצב כתספורת בוב, כמו רייצ'ל מודרנית. אניסטון מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר על עבודתה בסדרת הדרמה באפל טי וי פלוס.

מרגו רובי
מרגו רובי (צילום: Frazer Harrison/Getty images)
מרגו רובי (צילום: Frazer Harrison/Getty images)

מרגו רובי לקחה פסק זמן מההתייחסויות הישירות לברבי אבל נשענה על האסתטיקה הוורודה של הבובה בטקס אמש. השחקנית מ"ברבי" לבשה שמלת קוטור שחורה מבית סקיאפרלי עם סרט ורוד דרמטי. היא השלימה עם עגילים ארוכים והשיער שלה עוצב במראה גלי.