אם ב-7 באוקטובר חשבנו שמשהו השתנה בנקודת מבט העולמית, כל פעם אנחנו מופתעים לרעה מחדש. עולם האופנה לא אחת בחר צד בקונפליקט הישראלי-פלסטיני וגרם לנו לעוגמת נפש. אם שכחתם, לפני כמה חודשים עוד זעמנו על זארה שבחרה לצלם קמפיין בשחור/אדום ירוק, ועכשיו אנחנו עומדים בפני עוד אכזבה. הפעם אחראי לה מותג אופנת העילית לואי ויטון.

מי שעוקב אחרי המותג, בוודאי זכה לראות את הדרופ האחרון שלו, עליו הם הכריזו בגאווה באתר. רק מה, שהקולקציה החדשה כוללת חולצת טישירט לבנה עם לוגו של המותג. לכאורה זאת אמורה הייתה להיות עוד חולצת טי מג'רזי כותנה רכה, רק שהם דאגו לצבוע את לוגו ה-LV המזוהה עם המותג בצבעים מפתיעים, כך שאפילו שרשרת הזהב שבצווארון נבלעה בהדי השוק. ולא, השוק הפעם לא היה מהמחיר, שעומד על כ-2,500 שקלים פחות או יותר. 

הלוגו בצבעי דגל פלסטין. לואי ויטון (צילום: מתוך האתר)
הלוגו בצבעי דגל פלסטין. לואי ויטון (צילום: מתוך האתר)

אנחנו חייבים לציין שבחירת הצבעים ללוגו שבצד החולצה - אדום, שחור ירוק, הוא סטיימנט לכל דבר. ומאחר שבעיני גולשים רבים המותג בחר לקחת צד, הם מיהרו להגיב ובדף האינסטגרם של "לואי ויטון". התגובות הזועמות כללו מורת רוח על כך שהמותג "מראה את הצבע האמיתי שלו", ועך כך שהם לא ייקנו פריטים נוספים של המותג שוב ואת מה שיש להם יזרקו.