המותג סלוגי משיק הקיץ קולקציית משודרגת של דגמי זירו פיל, נוחים יותר, נושמים יותר, ממוחזרים יותר ובעלי מגוון רחב יותר של מידות. הקמפיין לוקח השראה מאופנת שנות ה-90 וה- 2000, ומשלב אלמנטים מערוצי טלוויזיה בינלאומיים מובילים של אותן תקופות, לצד אופנה מודרנית של תקופתנו. פרטי המותג מתאימים למגוון רחב של מידות וגזרות כך שכולן יכולות למצוא את עצמן ולהתאים לעצמן. בין הפריטים שיצולמו: קולקציית הזירו פיל המזוהה עם המותג, שעברה שדרוג מבחינת איכות, עיצוב ורכות הבדים. הקולקציה מגיעה במגוון צבעיםופרינטים חדשים.
בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים עתידים לעלות בשבועות הקרוכים לפני חג הפסח בפריסת מדיה רחבה, בדגש על פלטפורמות דיגיטליו, שלטי חוצות, פרינט ועוד.