אופנה

"לכל חברה יש את החברה המדרדרת": ירדן ויזל על הפריט היקר שרכשה בגלל אן זיוי

תפסנו את החברות אן זיוי וירדן ויזל על סט צילומי קמפיין קיץ 2024 של מותג ההלבשה התחתונה sloggi. וניצלנו את ההזדמנות לשאול אותן מה הפריט הכי יקר שלהן, ואיזה פדיחת אופנה מביכה קרתה לאן

שובל עזור צילום: פרטי
אן זיוי וירדן ויזל לסלוגי
אן זיוי וירדן ויזל לסלוגי | צילום: שי פרנקו
6
גלריה
אן וירדן על שאלון האופנה | צילום: יחצ
אן זיוי וירדן ויזל לסלוגי
אן זיוי וירדן ויזל לסלוגי | צילום: שי פרנקו
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי''
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' | צילום: אור גפן
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי''
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' | צילום: אור גפן
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי''
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' | צילום: אור גפן
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי''
אן זיוי וירדן ויזל בצילומי קמפיין ''סלוגי'' | צילום: אור גפן

המותג סלוגי משיק הקיץ קולקציית משודרגת של דגמי זירו פיל, נוחים יותר, נושמים יותר, ממוחזרים יותר ובעלי מגוון רחב יותר של מידות. הקמפיין לוקח השראה מאופנת שנות ה-90 וה- 2000, ומשלב אלמנטים מערוצי טלוויזיה בינלאומיים מובילים של אותן תקופות, לצד אופנה מודרנית של תקופתנו. פרטי המותג מתאימים למגוון רחב של מידות וגזרות כך שכולן יכולות למצוא את עצמן ולהתאים לעצמן. בין הפריטים שיצולמו: קולקציית הזירו פיל המזוהה עם המותג,  שעברה שדרוג מבחינת איכות, עיצוב ורכות הבדים. הקולקציה מגיעה במגוון צבעיםופרינטים חדשים.

בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים עתידים לעלות בשבועות הקרוכים לפני חג הפסח בפריסת מדיה רחבה, בדגש על פלטפורמות דיגיטליו, שלטי חוצות, פרינט ועוד.

תגיות:
ירדן ויזל
/
אן זיוי
/
שאלון אופנה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף