פסח מסמל את החופש שלנו להיות מי שאנחנו, זוהרות טבעיות וקורנות, למרות לחצי התקופה. איך אפשר להגיע לשולחן החג מבלי להסגיר את מכות מצרים שהותירו עלינו את חותמם בחודשים האחרונים? מכל שלל הטיפולים הקיימים, יש בהחלט טיפול שמתאים לכל סגנון אישיות, לכל מסגרת זמן שיש לנו, ולכל מידת כוח הסבל האינדיבידואלית.

ממהרת כמו בני ישראל שיצאו ממצרים?

טיפול קצר של 20 דקות יכול להיות התשובה. מדובר בטיפול אסתטי עם הקפסולות של GENEO, אשר יכול להגיש לך את הפורמט המקוצר אם אפקט הוואו. טיפולי הקפסולה הפכו לנחשקים מאוד' בקרב נשים בארץ ובעולם. הקפסולות, כמו כל דבר מהפכני, הן פרי פיתוח ישראלי המוגן בפטנט עולמי. הטיפול הגיע בעוצמה גם למרפאות וגם למכוני קוסמטיקה אשר תוך חצי שעה, מצליחים להעניק לך  מראה זוהר ורענן אשר יכניס אותך לכל אירוע מלאת גלאם.  ל- GENEO קיימות חמש קפסולות, כל אחת מהן בעלת יעוד ספציפי: להבהרה, לאנטי אייג'ינג, להחדרת לחות, למיצוק או גלאם.

GENEO GLAM – קפסולת הזהב בסדרה, אידאלית לקראת ערב חג או אירוע. היא משלבת פתיתי זהב טהור הייעודיות לעור בוגר. ויחד עם שאר המרכיבים מביאה לגמישות ולחות מוגברת לעור הפנים והפחתה משמעותית של מראה הקמטים והקמטוטים העדינים. 

טיפול במורפאוס 8  (צילום: יח''צ)
טיפול במורפאוס 8 (צילום: יח''צ)

את באיזי שלך, כמו בני ישראל במדבר?

תלכי על MORPHEUS8 – הטיפול האסתטי ששינה את כללי המשחק. הוא מושלם לנשים אשר פועלות ביד חזקה ובזרוע נטויה ומביא לתוצאה הכי משמעותית. וכמו הרבה דברים טובים, קים קרדשיאן בחרה בו והכריזה עליו כטיפול אשר "משנה כללי משחק". מה הוא יעשה לעור שלך? ימצק, יחדש, ויקנה לעורך מראה טבעי וזאת ללא ניתוח וללא זמן החלמה משמעותי.
הטיפול  נעשה בעזרת גלי רדיו (RF) בטכנולוגיה המשלבת מיקרו מחטים, אשר מוחדרות באופן מינימלי לעור ומעודדות חידוש בשכבות העמוקות יותר שלו. ע"י חידוש ועיצוב של הרקמות העור נראה מתמצק, מתהדק מקבל מראה צעיר וזוהר באופן טבעי. הטיפול מתאים לכל האזורים המבוקשים: סביב העיניים, מצח, לחיים, קו לסת צוואר ומחשוף. בין היתר הוא מתאים לטיפול בצלקות שהנעורים השאירו אחרי האקנה. כדי להגיע לתוצאה הרצויה, רצוי לעבור סדרת טיפולים, למרות שכבר מהטיפול הראשון ניכרת תוצאה הנראית לעין, במידה ואת מתכננת לעבור את הטיפול ולהגיע מוכנה לחג, זה הזמן לעשות אותו. 

העור שלך רעב כמו בני ישראל במדבר? 

מצאנו לך טיפול זריז שירגיע את הרעב ויעזור להגיע לערב החג עם לוק רגוע, יפה וזוהר. PRO GLAM של 'דרמלוג'יקה'' הוא טיפול "פאסט פוד" להחייאת העור ולמראה זוהר. ובשונה מהטיפולים הקודמים, טיפול זה נעשה במגע אנושי ומותאם לעור באופן מושלם. הטיפולים המוצעים פותחו באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והם מכילים מרכיבים קוסמטיים פעילים בהתאם לסוג העור וכל בעיה. בטיפול משולבים תכשירי טיפוח וטכנולוגיות מתקדמות אשר מתבססות על חימום, קירור ובתאורת LED. המרכיבים הפעילים בטכנולוגיה של אנקפסולציה, המיועדת לשחרר את החומרים בעור בהדרגה ולא בבוסט אחד.

טיפול פנים של דרמלוג'יקה (צילום: יח''צ)
טיפול פנים של דרמלוג'יקה (צילום: יח''צ)

"ארבע אימהות"? זה רק מרגיש כך, גם אם את גם צעירה ועמוסה

את מרגישה שאת עושה עבודה של כמה אנשים ומגיעה לכל ערב מותשת ועייפה? את לא לבד. במקום להתבאס על העור העייף, טיפול Divine Pro, שמשלב שלוש טכנולוגיות במכשיר אחד – מחטים, טכנולוגיות וגלי רדיו - להצערת העור והחייאתו. הטיפול עוזר למצק ולחטב את קו הלסת והפנים, להפחית קמטוטים ולעדן צלקות אקנה. הטיפול לא כואב וההחלמה מידית. הטיפול מוצע אצל קוסמטיקאיות ורופאים.

אחרי שזרקת את החמץ, קבלי זריקת עידוד לפני החג!  

RADIESSE - כוח הקולגן עם האפקט המשולש: גם הרמה, גם מילוי וגם שיפור מרקם העור. אם תרצי להרגיש זוהרת, לפחות כמו סלבריטאי הוליווד שלא זזים בלעדיו, את מוזמנת לבחור טיפול הזרקה שמאפשר לראות את התוצאה מיד. אפקט הרמת הפנים, מילוי ושיפור המרקם, הופכים את רדיאס לבחירה מועדפת. הוא מבוסס מיקרו ספירות זעירות של סידן, כמו זה שמצוי באופן טבעי בגוף, הכלואות בתוך ג'ל ייחודי. 
בעת ההזרקה נוצר אפקט מידי של נפח ומילוי, כשהמיקרו ספירות של הסידן המצויות בג'ל משתחררות ומעודדות גירוי לחידוש תהליכים טבעיים בגוף, ליצירת קולגן ואלסטין כמו בעור צעיר. לאחרונה הוא אף קיבל אישור FDA נוסף גם לאזור המחשוף. 

טיפול דיוויין פרו (צילום: יח''צ)
טיפול דיוויין פרו (צילום: יח''צ)

הגעת לארץ הבטוחה! גלואו להשלמת המראה:

טיפול BIO ULTIMAE PLATINUM - טיפול מבוסס מיקרו המופעל בזרם חשמלי בתדר נמוך של העור. הוא עובד על רקמת העור ומעניק בוסט מכני לשרירי הפנים, לאפקט הרמה מידי. הטיפול מתבצע באמצעות שתי ידיות במקביל, ובסיומו מתקבל מראה זוהר, מתוח ומורם. ניתן לבצע בקרב קוסמטיקאיות מובחרות ברחבי הארץ.