אם את כמונו, וחיכית עד לדקה ה-90 כדי להחליט מה תלבשי בערב החג, אספנו את הבחירות הכי מתאימות וטובות שמצאנו רגע לפני ערב חג הפסח שיחול מחר (ב׳).

אופציה ראשונה
אמנם נכון שלבן זה הצבע המוסכם כצבע החגיגי ביותר, ואנחנו תמיד בעד, אבל למה לא לשלב אותו עם פרינט מגניב או פריט בצבע אחר?
אפשר ללכת על טופ לבן יפה, צמוד או משהו יותר משוחרר ולוזי ולשדך לו חצאית מידי עם פריט מנומר. מדובר בלוק חגיגי ומדויק להפליא

אופציה שנייה
הפעם הגרסה ההפוכה: אחרי שהוכחנו לכן שלא חייב ללבוש טוטאל לוק לבן בשביל להיות חגיגית, נוכיח לכן שזה עובד גם בכיוון ההפוך. קחו חצאית מיני/ מידי בצבע לבן, אפשר מבד קורשה שנחשב אביבי וטרנדי במיוחד. צרפו לה טופ חמוד על פלטת צבעי ירוק ותראו איך השילוב המושלם פשוט עובד בצורה קסומה

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎R Ó U R I‎‏ (@‏‎rouri.official‎‏)‎‏

אופציה שלישית
למי מכן שמעדיפה ללכת על הקלאסי, וללבוש ׳שמלה לבנה׳ שזה בתכלס, מושג שהפך צירוף נרדף לאאוטפיט טיפוסי לשולחן החג, ולפסח במיוחד, יכולה ללכת על השמלה הקלאסית הזאת שראינו בזארה. השמלה בגוון שמנת בהיר מאוד ועם החגורה הנמוכה היא מקבלת טוויסט מעניין, ועל אף שמדובר ב-״שמלה לבנה״ היא לגמרי לא המובן הרגיל והמשעמם שמתקבל בדרך כלל. 

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Welcome 🦋‎‏ (@‏‎edoschxx‎‏)‎‏

אופציה רביעית
רוצות להישאר בטוטאל לוק לבן אבל להוסיף טוויסט מעניין ולא רגיל? לכו על חליפת שני חלקים קצרה בצבע לבן, עם פרינט עדין כמו קווים או נקודות, ככה שעדיין שמרתם על הצבע הלבן כדומיננטי אבל הצלחתן לתת לו טוויסט משלכן.

אופציה חמישית
ואם עד עכשיו לא הצלחנו לשכנע אתכן לרדת מלוק לבן נקי לגמרי, וללבוש לוק שהוא גם חגיגי אבל גם עכשווי, לבשו פשוט שמלת חג לבנה, כמו בהגדרה המקורית. ארוכה או קצרה לבחירתכן, אבל השלימו את הלוק עם תיק יפה. אנחנו היינו ממליצות על תיק קש בגוונים החומים, שמצד אחד מאוד אביבי ושובר את הלבן, אך מדגיש את החגיגות של הלוק וכך הפכתן גם את הלוק הפשוט ביותר- למיוחד ולא משעמם בכלל.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט ששותף על ידי @‏‎selkolas‎‏‎‏