הזמרת המיליארדרית בת ה-36, הגיעה שלשום (ו׳) לאירוע השקה של מותג האיפור שלה ״פנטי ביוטי״ בלוס אנג'לס כשהיא לובשת שמלת צינור בגוון חול, עם מחשוף עמוק. הלוק של הזמרת, היה מותאם לסיבת לשם כך התכנסו הכוכבים- והיא: השקת מוצר חדש, ותכף תבינו למה. 

ריהאנה (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty images)
ריהאנה (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty images)

רירי חשפה את החזה המרשים בשמלה שכללה מחוך הדוק בחלק העליון וחצאית מידי אלגנטית. היא שילבה את השמלה עם תכשיטים ונעלי עקב בצבע גוף עם שרוכים שנכרכו סביב רגליה ועלו למעלה. ריהאנה השלימה את המראה עם צמיד כסף שמסולסל סביב הקרסול, הפדיקור הלבן המפורסם שלה ופאה בלונדינית מפוארת שלקחה הצדה.

ריהאנה (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty images)
ריהאנה (צילום: Matt Winkelmeyer/Getty images)

מותג הטיפוח שלה, פנטי ביוטי, שנוסדה ב-2017, הכריז על הוספת מוצר חדש לקו המוצרים הקיימים: מייק אפ עמיד למים בגימור טבעי זוהר בשם Soft'Lit. זה מגיע לאחר שחברת האופנה של ריהאנה, פנטי, נהנתה ממספר אירועי קידום מכירות בשיתוף הפעולה החדש שלה עם פומה.

באירוע שהיה ביום שלישי, ריהאנה הסוותה את עצמה כעץ עם חליפת גוף ירוקה מלאה הכוללת ענפים ועלים. היא התמזגה עם סביבתה כדי לדגמן את נעל הספורט Creeper Phatty Earth Tone.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎badgalriri‎‏ (@‏‎badgalriri‎‏)‎‏

במראה השני בהשראת הטבע, ריהאנה החליפה לחולצה עם עלים ומכנסי קרגו חומים. הדגם המקורי של נעל הקריפר הושק בספטמבר 2015, גרסת פלטפורמה לנעל הזמש האייקונית של פומה. ה-Creeper Phatty, הגרסה החדשה של ריהאנה לנעל, היא "גדולה, נועזת ורעה מתמיד" עם עיצוב ענק וסוליית גומי מוערמת.

שיתוף הפעולה מגיע לאחר שריהאנה הודיעה כי המותג שלה פנטי ביוטי יהיה זמין כעת בסין. זהו מהלך עסקי אדיר עבור הכוכבת, כאשר סין היא כעת שוק היופי השני בגודלו בעולם אחרי ארה"ב.

הורסת: ריהאנה (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)
הורסת: ריהאנה (צילום: Stuart C. Wilson/Getty Images)

באירוע המדובר, שהתקיים אמש בלונדון, התארחו כ-250 אורחים שנבחרו בקפידה על ידי המותג - אמנים, מוזיקאים, אנשי תרבות, משפיענים ואושיות סטייל מרחבי העולם - וביניהם נציגה ישראלית, היוצרת והזמרת יסמין מועלם. 

יסמין בת ה-29, אחת המוזיקאיות המוערכות בישראל בשנים האחרונות, יוצרת עם  טביעת אצבע ייחודית ובולטת, נבחרה על ידי צוות המותג  להשיק את אחד משיתופי הפעולה החשובים שלו, בתקופה בה תמיכה בישראל היא לא עניין של מה בכך.

יסמין מועלם (צילום: דניאל זקונט)
יסמין מועלם (צילום: דניאל זקונט)