אלינור קופלר, מייסדת מותג הלייף סטייל לפעוטות Take Me Home, השיקה קולקציה חדשה ומרעננת לקראת העונה החמה. הקולקציה - To the moon and back - מותאמת לתינוקות NEW BORN ועד גיל שנתיים ומציעה מגוון פריטים מיוחדים הלוקחים השראה מעולמות האופנה והעיצוב.

שם הקולקציה "To the moon and back", הוא המשפט שבאמצעותו נוהגת קופלר להסביר לילדיה, כמו הורים רבים, עד כמה הם היא אוהבת אותם - "עד הירח ובחזרה". תפסנו אותה לשיחה קטנה, בניסיון להבין מאיפה היא שואבת השראה והאם יש סיכוי שתרחיב את טווח הגילים המצומצם בעתיד. 

אלינור קופלר (צילום: טל זליקוביץ')
אלינור קופלר (צילום: טל זליקוביץ')

מאיפה ההשראה לקולקציה?
״ההשראה לקולקציה הנוכחית הגיעה בין השאר מעולם התכשיטים, וספציפית מקולקציית התכשיטים ‘Rose Celeste’ של דיור ובה אלמנטים של ירח, שמש וכוכבים. קולקציית תכשיטים זו היא מחווה לתשוקתו הגדולה של כריסטיאן דיור לאסטרולוגיה וחיפוש סימנים מהגורל באמצעות הכוכבים. 

עבורי, סמלים אלו מייצגים אור, קסם ותקווה ותמיד עוררו בי השראה רבה. סמלי הירח, השמש והכוכבים קשורים בצורה טבעית למשפט שבאמצעותו אני נוהגת להסביר לילדיי, כמו הורים רבים, עד כמה אני אוהבת אותם - "עד הירח ובחזרה". זהו משפט שמסמל עבורי את האהבה האין סופית שלי כלפיהם וכך גם בחרתי לקרוא לקולקציה החדשה - 'TO THE MOON AND BACK'. 

אל איורי הכוכבים מצטרפים גם איורים של סירות, ומגדלור לצד סמל הכדור הפורח המזוהה עם המותג Take Me Home. כל האיורים האלו יוצרים הדפס עדין.״ 

אלינור קופלר (צילום: טל זליקוביץ')
אלינור קופלר (צילום: טל זליקוביץ')

מה פלטת הצבעים עליהם מבוססת הקולקציה?
״כמו בקולקציות קודמות הצבעוניות של הפריטים היא בגווני פסטל רכים ונעימים, וזה לא מקרי. התחלתי את המותג כאשר הייתי בהריון עם הבכור שלי, גפן. כמו כל אמא לעתיד, חיפשתי את הפריטים המושלמים לארון הבגדים הראשון של התינוק שלי. להפתעתי, לא מצאתי בדיוק את מה שחיפשתי. חיפשתי בגדי תינוקות אלגנטיים, נקיים, עשויים מבדים רכים ואיכותיים, ללא הדפסים עמוסים או דמויות מצוירות. החוויה הזו הציתה בי אש יצירה, וכך נולדה הקולקציה הראשונה של המותג - פריטים עבור הבייבי, אבל העיצובים עבור ההורים.

עבורי, ההורים הם בלב תהליך העיצוב של הקולקציות. ההורים הם הלקוחות שלי, לכן העיצוב מוקדש עבורם ומגיע מהעולמות הבוגרים יותר.״

איזה בית אופנה מהווה השראה מבחינתך ולמה?
״אני מעריכה רבים מבתי האופנה בעולם, אך לא מגדירה את TAKE ME HOME בהשראת מותג ספציפי. אני שואפת המון השראה מעולמות האופנה ובעיקר מעולמות העיצוב והדקור, אלו תחומים שמרתקים אותי מילדות.״ 

זוג אוברולים של המותג. מחיר: 89.90 שקלים (צילום: יחצ)
זוג אוברולים של המותג. מחיר: 89.90 שקלים (צילום: יחצ)

״בכל קולקציה שאני מפתחת, אני משתדלת לשלב את היופי והאומנות של סגנונות שונים ולהביא אותם לידי ביהטוי בעולם הילדים הייחודי והקסום של TAKE ME HOME. הקולקציות מתאפיינות בעיצוב קלאסי לצד נוחות מקסימלית, המאפשרים לבייבי לנוע ולגלות את העולם בחופשיות, כי אחד הדברים שחשובים לי מאוד זה שהבגד יהיה פרקטי ונוח. 

כך למשל קולקציית הקיץ בשנה שעברה הייתה בהשראת סגנון האיור הצרפתי טואל דה ז'ווי, וקולקציית הספארי שיצאה בחורף האחרון לקחה השראה מעבודותיו של אנדרו מרטין, מעצב טקסטיל המתמחה בטפטים, בדים ופרטי ריהוט. הייתה גם קולקציית סוסים בהשראת בית האופנה ראלף לורן.״

האם בעתיד מתכוונת להרחיב את טווח הגילים? 
״מכיוון שאני מעצבת בעיקר עבור ההורים, ניסיתי להבין עד איזה גיל ההורה באמת מחליט על הלבוש של הילד וזה קורה לרוב בערך עד בגיל שנתיים. בגיל הזה הילדים מתחילים לפתח דעה וטעם אישיים. אני יכולה להגיד באופן אישי שהבת הקטנה שלי, אלה (3), מסכימה לאחרונה ללבוש רק בגדים עם יוניקורן עליהם. אני מאפשרת לה, גם כי זה משמח אותה ובעיקר כי אני בוחרת את המלחמות שלי. בנוגע להתרחבות המותג, בכל קולקציה שאני מוציאה, אני חושבת איך אפשר לחדש וכך עם השנים הקולקציות של המותג התרחבו. כיום מעבר לביגוד יש לנו גם אביזרים וטקסטיל כמו חיתולי במבוק, שמיכות, מצעים, תיקים לעגלה, נרתיק לחיתולים ועוד. הראש שלי עובד סביב השעון, אני לא שוללת שום דבר.״

אלינור קופלר (צילום: טל זליקוביץ')
אלינור קופלר (צילום: טל זליקוביץ')

המותג של קופלר נולד ב-2019, כשאלינור הפכה לאמא בפעם הראשונה, במטרה לתת להורים טריים בגדים קלאסיים ומעוצבים שמציעים נוחות ופרקטיות עד הפרטים הקטנים. היום קופלר היא אמא לשניים - אלה בת השלוש, וגפן בן החמש. עם השנים הקולקציות של המותג התרחבו, וכיום הוא מציע גם אביזרים וטקסטיל, וביניהם חיתולי במבוק, שמיכות ומצעים, תיקים לעגלה, נרתיק לחיתולים ומגבונים ועוד. כל הגזרות תוכננו כך שהבגדים יהיו נוחים לא רק לתינוק, אלא גם לשימוש ההורים. הפריטים עשויים מבדים נעימים ונוחים, בתפירה איכותית תוך תשומת לב לפרטים הכי קטנים. את פריטי המותג ניתן להשיג בכ-80 סניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין במחיר של החל מ-41.90 שקל.