אושיית הרשת האהובה שונית חמד עוררה בתחילת המלחמה סערה כאשר סיפרה בדמעות וכאב כי היא ארזה את בנותיה ועזבה את הארץ לאור המצב, כשבעלה הכדורגלן תומר חמד, שאז היה נמצא באימונים בקבוצה הפועל באר שבע, נותר בארץ.

מאז המצב נרגע וחמד חזרה לארץ והספיקה לצלם קמפיין לחברת האופנה "רנואר", ואף לפני כשבועיים חשפה יחד עם בעלה הכדורגלן וארבעת בנותן כי הם מצפים לילד חמישי. המשפחה הצטלמה עם צילומי האולטרסאונד כשכולם מסמנים 5 בידיהם. חמד הוסיפה וכתבה: "חמסה". כיום היא אף מפרסמת סרטון ובו נראים בני המשפחה לובשים בחולצת כדורגל, שעל גבה כתוב ״חמד״ והספרה חמש. לא הצלחנו להבין בבירור האם זהו רמז על מין העובר, או סתם סרטון חמוד של בני המשפחה המצפים לבייבי מספר 5.

כעוקבות אדוקות של שונית, ביום שבת בערב, היא תפסה לנו את העין במיוחד כשלבשה שמלת ערב ונראתה מדהים שיצאה לבילוי עם תומר בעלה וחברים. חמד עלתה על שמלת סטרפלס עם אבנים מנצנצות וקפלים בגזרת מיני וסגירת רוכסן מאחור, שהחמיאה לה בטירוף.

שונית ותומר חמד (צילום: אינסטגרם)
שונית ותומר חמד (צילום: אינסטגרם)

כמי שאוהבת ואף נוטה להצטייד בפרטי לבוש של מותגי האופנה הגדולים והנחשקים ביותר בעולם (דיור, שאנל, הרמס ועוד רבים אחרים), היינו בטוחים כי השמלה ההורסת שייכת לאחד ממותגים אלו ואליה מתלווה תג מחיר אסטרונומי. אלא שלמחרת, פרסמה ההריונית סדרת סטוריז על השמלה שלבשה ואף לינק לרכישה שהפתיע אותנו מאוד.

שונית חמד (צילום: אינסטגרם)
שונית חמד (צילום: אינסטגרם)

מדובר בשמלה של חברת האופנה ׳רנואר׳, להם שונית משמשת פרזנטורית. ואחרי בדיקה קצרה שערכנו בשבילכן, השמלה עלתה לאתר במלאי מוגבל ותוכלו לרכוש אותה במחיר הגיוני של כ-229.90 שקלים בלבד. מי אמר שבשביל להיראות מיליון דולר צריך להשקיע סכומי עתק? תודה לך שונית חמד שהוכחת לנו את זה שוב.

שונית חמד בשמלה של רנואר (צילום: אינסטגרם)
שונית חמד בשמלה של רנואר (צילום: אינסטגרם)