קאיה גרבר בתה של דוגמנית-העל סינדי קרופורד, נחתה בסוף השבוע האחרון בעיר הגדולה ניו יורק- לשם הגיעה לקראת נשף המט גאלה השנתי, יחד עם שאר כוכבי הוליווד. גרבר בת ה-22, נראתה אלגנטית ללא מאמץ בלוק שחור כשנצפתה ברחבי ניו יורק סיטי ביום שבת האחרונה.

הדוגמנית הפגינה סטייל כשלבשה מעיל מקסי שחור ומכנסיים תואמים, אותם שילבה עם זוג נעלי עקב ורצועות. הכוכבת האמריקאית נתפסה יוצאת עטופה במעיל המהודר שלה אך הציגה הצצה לחזיית התחרה השחורה שלה מתחת לחולצה הנוצצת. קאיה השלימה את המראה עם תיק מיני שחור וקלאסי של סלין, ובחרה בעגילי זהב עדינים.

הופעת הסולו של גרבר מגיעה ממש אחרי שנצפתה בדייט עם החבר- השחקן החתיך שלה: אוסטין באטלר. הכוכב שמועמד לאוסק היה עסוק בחודש מרץ האחרון לאחר שהטריילר לסרטו הקרוב "The Bikeriders" התפרסם. לאחר שהתכונן שלוש שנים לככב בביוגרפיה "אלביס" של באז לורמן, אוסטין כל כך נכנס לעומק התפקיד עד כי נאלץ לשכור מאמן לשוני כדי להיפטר ממבטא אלביס לסדרת המיני של אפל "Masters of the Air".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kaia‎‏ (@‏‎kaiagerber‎‏)‎‏

היציאה הזוגית המזדמנת מגיעה לקראת נשף המט ביום שני, שם צפויים השניים להציג מראה מרהיב על השטיח האדום. בשנה שעברה, שמועות על אירוסין התעוררו לאחר שאוסטין כביכול הציע בחודש אפריל, אך הספקולציות הופרכו עד מהרה. "השניים האלה אמיתיים ואוסטין אפילו הזכיר שהוא יכול לראות את עצמו מציע נישואים בהמשך", אמר מקור ל-Radar באותה תקופה.

קאיה גרבר ואוסטין באטלר (צילום: Amy Sussman/Getty Images)
קאיה גרבר ואוסטין באטלר (צילום: Amy Sussman/Getty Images)

הזוג החל לצאת בדצמבר 2021, בעקבות מערכות היחסים של קאיה עם ג'ייקוב אלורדי ופיט דיווידסון. השחקן ההורס יצא בעבר גם עם ונסה הדג'נס בין 2011 ל-2019.

לאחר שהלכה בעקבות אמה סינדי קרופורד בקריירת הדוגמנות וביצעה את המעבר למסך עם תפקידים ב"American Horror Story", "בבילון" ו"בוטומס", האם הסופרמודל התלהבה כי לגרבר יש "ראש טוב מאוד על הכתפיים". בוגרת המסלול, בת 58, אמרה למגזין פיפל במאי שעבר שבתה "מנסה להבין איך היא רוצה ליצור את האיזון הזה בין עבודה פרטית לציבורית. זה נוף שונה לגמרי ממה שהיה פחות או יותר כשהייתי בגילה. כמו כל דבר, יש לזה צדדים טובים ורעים", אמרה. "הדבר הטוב הוא שיש לך תקשורת ישירה עם הקהל שלך", הסבירה סינדי. "הצד הרע יכול להיות, שזה הרבה לחץ ואת רואה הרבה הערות מרושעות שם".