נשף המט 2024 נערך בלילה שבין שני לשלישי במוזיאון המטרופוליטן לאומנות בניו יורק. אירוע גיוס הכספים השנתי, הנערך לכבוד מכון התלבושות של מוזיאון המטרופוליטן לאמנות, הוא כידוע אחד האירועים הבלעדיים והנוצצים ביותר בשנה.

הנשף מושך משתתפים ממגוון תעשיות, מטכנולוגיה ועד הוליווד. המוזמנים נבחרים בקפידה על ידי עורכת ראשית של ווג, אנה וינטור, והשנה כרטיסים עלו 75,000 דולר כל אחד (כן כן אתם רואים מצויין). ווג דיווח שהאירוע בשנה שעברה גייס סכום שיא של 22 מיליון דולר. נושא נשף המט משתנה מדי שנה, וסלבריטאים ממשפחת קרדשיאן ועד זנדאיה ולנה דל ריי התבקשו להישמע לקוד הלבוש "גן הזמן" באירוע השנה.

אספנו עבורכם את הסלבס שהתלבשו הכי טוב לנשף המט 2024 ואת אלו שהיינו חייבים שלא להעביר לסדר היום:

קיילי ג׳נר
קיילי ג'נר (צילום: Marleen Moise/Getty Images)
קיילי ג'נר (צילום: Marleen Moise/Getty Images)

ג'נר הפגינה הפעם צד עדין יותר בסגנון שלה עם שמלה היסטרית של אוסקר דה לה רנטה. שמלת המשי של ג'נר כללה מחשוף שפיצי עם אלמנטים ארכיטקטוניים על החלק העליון. השמלה הצמודה, עשויה ממשי ורוד רך, הגיעה עד לקרסוליה בעוד ששובל זרם מהגב. קוקו עם פרח השלים את המראה המתוחכם, שבלט מהופעות העבר של ג'נר בנשפי מט קודמים.

שרה ג'סיקה פרקר
שרה ג'סיקה פרקר (צילום:  Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
שרה ג'סיקה פרקר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

שרה ג'סיקה פרקר הביאה דרמה בהשראה ויקטוריאנית לשטיח האדום. השחקנית לבשה שמלת תה בצבע שמפניה של ריצ'רד קווין, מכוסה בתחרה גזורה ידנית בסילואט של חצאית חישוק. היא שילבה את המראה עם תכשיטי פנינה ארוכים. האמת- עפנו עליה. 

ג׳ניפר לופז
ג׳ניפר לופז (צילום:  Jamie McCarthy/Getty Images)
ג׳ניפר לופז (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

השמלה הכסופה של ג'ניפר לופז מבית סקיאפארלי אימצה את קוד הלבוש עם אלמנטים פרחוניים נוצצים. השמלה הצמודה הייתה שקופה מלבד הפרטים הנוצצים, שנראו כמו ענפים על המחוך ללא כתפיות. שובל עדין הוסיף זוהר לאנסמבל הנועז, ששילבה לופז עם תכשיטי טיפני אנד קו. השמלה אגב מורכבת מ-2.5 מיליון חרוזי קריסטל. וכל פעם מחדש לופז גורמת לנו לתהות האם יכול להיות שהיא היפה בנשים? 

אל פנינג
אל פנינג (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
אל פנינג (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

נדהמנו לגלות שהשמלה השקופה של השחקנית אל פנינג עשויה למעשה מזכוכית! בלמיין עיצבו את היצירה האמנותית עם רצועות ללא כתפיים שנראו כאילו הן נישאות על ידי ציפורי זכוכית, ממש שמלת השלום. היה לה גם חלק עליון שנראה כאילו נכרך סביב פלג גופה העליון וחצאית באורך הרצפה שזרמה לשובל טול. היא השלימה את המראה עם תספורת בוב בלונדינית ותכשיטי יהלומים. מיוחד ולא שגרתי בכלל, אהבנו.

לנה דל ריי
לא הבנו את הסיפור שלה כל כך. לנה דל ריי (צילום:  Dia Dipasupil/Getty Images)
לא הבנו את הסיפור שלה כל כך. לנה דל ריי (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

לנה דל ריי נראתה כאילו יצאה מאגדה, ולא בטוח שאחת טובה. אלכסנדר מקווין עיצב עבורה במיוחד את השמלה שהייתה בצבע שמנת ומעוטרת בענפים חומים. ענפים השתרעו מעל לראשה והחזיקו במקום חתיכת טול שמנת כמו הינומה. דל ריי גם ענדה צמיד בצורת ורד סביב פרק ידה.

קארדי בי
הפוקוס עליה ואנחנו לא בטוחות שבצדק: קארדי בי (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
הפוקוס עליה ואנחנו לא בטוחות שבצדק: קארדי בי (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

בין אם זה הצדיק את הפוקוס או שלא, שמלת הנשף השחורה של קארדי בי השתלטה על כל השטיח. נדרשו לפחות שמונה גברים כדי לעזור לקארדי בי לפרוס את השובל העגול של שמלתה ולשאת אותה במדרגות המוזיאון. שמלתה, שכללה גם מחוך צמוד וחלק עליון מקומט ללא שרוולים, התאימה לסגנון השיער הגבוה שלה שהזכיר לנו את המלכה שרלוט מברידג'רטון.

ג׳יג׳י חדיד
ג׳יג׳י חדיד (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
ג׳יג׳י חדיד (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

למרות חוסר האהבה שלנו (בלשון המעטה) לבחור הזאת, לא יכולנו להתעלם מסקירת הלוק שלה. השמלה של חדיד עוררה זוהר ישן של הוליווד. תום בראון היה מי שעיצב את שמלתה הלבנה, שכללה רצועות ללא כתפיים וחצאית משובצת באורך הרצפה. ורדים צהובים יצרו ניגוד עם הצבע הכהה של הבטנה השחורה בחצאית. חדיד השלימה את המראה עם שפתון אדום ותסרוקת מתולתלת.

דמי מור
דמי מור (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
דמי מור (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

דמי מור הביאה קצת דרמטיות למדרגות נשף המט. שמלת העמודה השחורה והוורודה של מור עוצבה על ידי האריס ריד ועשויה כולה מטפט ארכיוני בציפוי, אמר המעצב לאשלי גרהאם על השטיח האדום של המט גאלה. מור אמרה שהשמלה, שכללה חתיכת כתף בצורת לב עם קוצים לאורך השוליים, לא הייתה כבדה- אנחנו בספק אם להאמין.

פיבי דינבור
פיבי דינבור (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
פיבי דינבור (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

פיבי דינבור נראתה יפה ורודה עם שמלתה השקופה. דינבור החליפה את הכחול של "ברידג'רטון" בשמלת ויקטוריה בקהאם נשית במיוחד. היא האדם הראשון שלובש את המעצבת לנשף המט, על פי ווג. השמלה הוורודה הייתה כמעט לחלוטין שקופה, למעט כמה אפליקציות פרחוניות ממוקמות באסטרטגיה.

זנדאיה
זנדאיה - לוק ראשון (צילום: Marleen Moise/Getty Images)
זנדאיה - לוק ראשון (צילום: Marleen Moise/Getty Images)

זנאדיה בלוק שני (צילום:  Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)
זנאדיה בלוק שני (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue)

זנדאיה צעדה פעמיים במדרגות המט גאלה. המראה השני שלה היה אפילו טוב יותר מהראשון אבל אנחנו חייבות לומר שלא התרשמנו משתי ההופעות. בסוף הערב, זנדאיה צעדה על השטיח האדום בשמלה שחורה דרמטית עם שובל ארוך וזורם. את שמלת הקוטור עיצבו ג'יבנשי ב-1996, על ידי ג'ון גליאנו, והיא נרכשה מ-LILY et Cie - בוטיק הבגדים וינטג' בבוורלי הילס.

טיילה
טיילה (צילום:  Aliah Anderson/Getty Images)
טיילה (צילום: Aliah Anderson/Getty Images)

שמלתה הצמודה של טיילה הזמרת העולה, שהייתה עשויה מחול, הייתה אחת המדוברות ביותר של הערב. בלמיין עיצבו את שמלתה הייחודית של טיילה, שחשפה את כל קווי המתאר שלה. היה לה מחשוף מעוגל ללא כתפיות ושובל מלא, והיא נשאה תיק שעון חול יחד איתה. פשוט מדהים.

קנדל ג׳נר
קנדל ג'נר (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)
קנדל ג'נר (צילום: Dia Dipasupil/Getty Images)

קנדל ג'נר הפכה לאספנית וינטג' מרשימה, עם ארון מלא בפריטים משומרים להפליא של אלאיה ומוגלר, אך נשף המט 2024 עשוי לסמן את המשיכה הארכיונית המרשימה ביותר שלה עד כה.

"עשיתי רשימת חלומות של עם מי הייתי רוצה ללכת באופן אידיאלי, והייתי מתה ללבוש משהו של אלכסנדר מקווין", סיפרה ג'נר ל-Vogue. הדוגמנית צללה לארכיון ז'יבנשי שלו כדי למצוא את מראה המט המושלם שלה. (המעצב המנוח כיהן כמנהל קריאייטיב של ז'יבנשי מ-1996 עד 2001). "בית ז'יבנשי נמצא במעבר ייחודי של מנהלים קריאייטיביים, והבית פותח את הארכיונים המוגנים באופן פרטי שלו עבור קנדל במט", אומרת הסטייליסטית של ג'נר, דני מישל. "עשינו המון מחקר, במיוחד על עבודתו של אלכסנדר מקווין המוכשר והזכור, וגם קנדל וגם אני התאהבנו בשמלה הזו. למרבה ההפתעה, היא הייתה להם".

קנדל ג'נר בלוק אבירי שכבש אותנו (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
קנדל ג'נר בלוק אבירי שכבש אותנו (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)

אין ספק שאנחנו באופן אישי מכתירות את קנדל למתלבשת הטובה ביותר לטקס, שכן מעבר לכך שנראתה מדהים (כהרגלה), הרעיון והפיס הדהימו אותנו והיא מקבלת גם ציון גבוה על המקוריות. מחכות בקוצר רוח כבר לשנה הבא!