ביום שבת, סלינה גומז השתתפה בפסטיבל הקולנוע בקאן לרגל הבכורה של סרטה החדש "אמיליה פרז". הכוכבת לבשה שמלת סן לורן מרהיבה בצבעי שחור ולבן עם מחשוף כתפיים חשוף שהצטלב ונכרך סביב גופה. חצאית בגזרה צמודה ומעט מתרחבת הסתיימה ממש מעל נעליה, זוג סנדלים עם רצועות.

שיערה נאסף לקוקו שיקי עם תלתלים רכים סביב פניה והיא עוטרה בשרשרת יהלומים מפוארת מבולגרי ועגילי נברשת תואמים.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Selena Gomez‎‏ (@‏‎selenagomez‎‏)‎‏

מוקדם יותר בסוף השבוע, היא נצפתה יוצאת ממלון מרטינז בשמלה נוספת עם כתפיים חשופות וצווארון עמוק בצבע כחול כהה ושחור, המתאפיינת בוולנים סביב הצווארון וזורמת במורד השרוולים באורך שלושה רבעים.

בהמשך לנושא שמלות הקיץ, היא לבשה גם שמלה של בלמיין עם מחוך קורסט אדום וחצאית פרחונית אדומה ולבנה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Hung Vanngo‎‏ (@‏‎hungvanngo‎‏)‎‏

כוכבת "הקוסמים ממקום וויברלי" אוהבת להוסיף לאופנה מגע צרפתי וינטג'. היא הגיעה לקאן כשהיא לובשת שמלת מיני קצרצרה לבנה של סלף-פורטרט עם זוג נעלי סלינג-בק שחורות ולבנות, עגילי ג'ניפר מאייר, משקפי שמש לבנים ותיק של אספינל מלונדון. שיערה היה אסוף בגולגול מהודק והיא ענדה עגילי הצהרה מוזהבים.

במרץ, גומז סיפרה ל"רולינג סטון" שהיא אוהבת להיות בצרפת וחוותה שהות מיוחדת מאוד בפריז בזמן צילומי "אמיליה פרז". "הרגשתי שאני יכולה להיות בן אדם רגיל שם", אמרה. "התאהבתי בכל דבר ובחיים שחייתי שם במשך חודשיים."

כאשר נשאלה אם נסוגה ממוזיקה כדי לשחק, גומז הסבירה, "אני חושבת שטבעי לאנשים לקחת הפסקות, אבל אני מרגישה שבשבילי, יש היבט שלם אחר לחיים שלי, גאווה ושמחה. אני אוהבת קולנוע. אני אוהבת טלוויזיה. אני פשוט מרגישה שלא עשיתי הרבה מהדברים שאני רוצה לעשות במרחב הזה. זה לא 'לא, אף פעם' [למוזיקה], זה יותר שהייתי רוצה לחקור את העולם הזה קצת יותר ולהקדיש לזה את הזמן."

סלינה גומז (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)
סלינה גומז (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)

הזמרת הצטרפה על השטיח האדום לכוכבות הוליווד אווה לונגוריה וסלמה הייק שגם הן יש לציין התלבשו מהמם לערב הנוצץ.

סלמה הייק הידועה בתפקידה ב"גדלים ביחד" בין להיטי קופות אחרים, עשתה רושם רב בשמלת סטרפלס שחורה נוצצת. כוכבת הוליווד השלימה את ההופעה עם תיק קלאץ' שחור מבריק ונעלי פלטפורמה מוזהבות גבוהות.

סלמה הייק (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)
סלמה הייק (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)

כוכבת "עקרות בית נואשות", אווה לונגוריה, התהדרה בשמלה כחולה נועזת עם שסע גבוה על הרגל הימנית וקאט אאוט באזור המותניים. השמלה כללה חרוזים כסופים לרוחב החזה והבטן החטובה. אווה השלימה את הלוק עם זוג נעלי פלטפורמה כסופות ורצועה פשוטה סביב הקרסול.

אווה לונגוריה (צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty images)
אווה לונגוריה (צילום: Vittorio Zunino Celotto/Getty images)

סלינה הצטלמה על השטיח האדום עם שותפתה לסרט זואי סלדנה, 45, שנראתה סנסציונית ממש בשמלה שחורה ארוכה עם שובל ארוך. האנסמבל האופנתי כלל קו צוואר סטרפלס, גב נמוך, ושובל בצבע ורוד שחובר לשמלה השחורה עם פפיונים גדולים במותניים ועל הרגליים.

סלינה גומז, אדגר רמירז וזואי סלדנה (צילום:  Andreas Rentz/Getty Images)
סלינה גומז, אדגר רמירז וזואי סלדנה (צילום: Andreas Rentz/Getty Images)

אמיליה פרז הוא סרט קומדיית פשע מוזיקלי שנכתב ובוים על ידי הבמאי הצרפתי ז'אק אודיאר, 72. השחקנית הספרדייה קרלה סופיה גסקון מגלמת את התפקיד הראשי בסרט שמככבים בו גם סלינה, זואי ואדגר.