הקמפיין הראשון לסדרת השמש יכלול שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ובדיגיטל, קידום בעמוד האינסטגרם של בספלוב וגם שיווק אצל מומחי היופי של המותג. במסגרת שיתוף פעולה ייחודי, בספלוב אף תשיק מוצר חדש במיתוג המשלב את שמה - "LIERAC X ADEL" - של תכשיר לאחר שיזוף לשימור גוון העור.
הבחירה בבספלוב הצעירה כשגרירה מוכיחה שהמותג הצרפתי המסורתי משדר מודרניות ונגישות לקהל הישראלי המצוי והרגיש לטרנדים. עם קמפיין הסנונית הראשון, LIERAC PARIS צפויה ליצור שילוב מנצח בין חדשנות לבין מסורת, חוכמה עתיקה לנעורים מקפיצים.