העובדת לשעבר חושפת כמה טיפים שכדאי לכל צרכן לדעת.
אחד הגילויים המטרידים ביותר נוגע למדיניות האבטחה בחנות. לטענת העובדת, במקום בו עבדה, זמזמי אבטחה הוצמדו בעיקר למוצרים המיועדים לבעלות גוון עור כהה. "זה מעלה שאלות קשות על אפליה ופרופיילינג," מציינת מומחית לאתיקה בתעשיית האופנה שהגיבה לחשיפה.
חשיפה זו מעלה שאלות רבות על התנהלות רשתות הקוסמטיקה הגדולות. האם מדובר במקרה בודד או שזו תופעה רחבה יותר? מומחי תעשייה קוראים לבדיקה מעמיקה של הנהלים בכל הרשתות המובילות.
תגובות הגולשים לחשיפה היו מעורבות. רבים הביעו הפתעה וזעזוע, בעוד אחרים טענו שחלק מהמידע היה ידוע להם. "זה מחזק את הצורך בשקיפות גדולה יותר בתעשייה," אומרת לנו קוראת ותיקה. בעוד הרשת טרם הגיבה רשמית לטענות, ברור שהחשיפה הזו תשפיע על האופן בו צרכנים מתייחסים לחוויית הקנייה שלהם ברשתות קוסמטיקה גדולות. נמשיך לעקוב ולעדכן בכל התפתחות בנושא.