לאחר כארבע-חמש שנות שיתוף פעולה פורה עם מותג ספורט מוביל, החליטה ספיר לקחת את הקריירה שלה צעד אחד קדימה. יחד עם שותפיה העסקיים, היא הקימה חברת בת עם לוגו חדש ומיתוג ייחודי, המשקף את טביעת האצבע האישית שלה בעולם האופנה.
"חשבנו על המותג כבר לפני כשנה וחצי", מספרת ספיר. "הגענו למסקנה שהגיע הזמן לקחת את זה לשלב הבא". הלוגו החדש, המשלב את טביעת האצבע של ספיר עם האות Z, מסמל את החיבור בין הייחודיות האישית שלה לבין המקצועיות והניסיון של החברה המייצרת.
"המטרה שלנו היא להרחיב את הקטגוריות ולפנות לקהלים חדשים", מסבירה ספיר. "אנחנו רוצים לתת מענה גם למגזר הדתי, להרחיב את קטגוריית הגבר ולהוסיף אקססוריז מעניינים". הקולקציה כוללת גם פריטים כמו מכנסיים בגזרה רחבה יותר, המיועדים למי שמעדיפה אלטרנטיבה לטייץ הצמוד המסורתי.
ספיר אביסרור מוכיחה לנו שוב שהיא לא רק כוכבת טלוויזיה מצליחה, אלא גם יזמית אופנה מבטיחה. עם הקולקציה החדשה שלה והופעתה בגמר "המירוץ למיליון", נראה שהשמיים הם הגבול עבור הכוכבת הצעירה והמוכשרת הזו. אין ספק שעוד נשמע רבות על SAPIR AVISROR'S TOUCH בעתיד הקרוב, ונראה את טביעות האצבע הייחודיות שלה על עולם האופנה הישראלי.